MikSve 0 Skrevet 12. November, 2012 Hej Någon som vet var / vart Rebecca som jobbade på PG bara tills nyligen (hennes information och bilder försvann nu i helgen 10-11 november). Har hon slutat helt? Eller finns hon att hitta på någon annan klinik / eskort? Skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig med lite info. // MikSve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 12. November, 2012 Hej Någon som vet var / vart Rebecka som jobbade på PG bara tills nyligen (hennes information och bilder försvann nu i helgen 10-11 november). // MikSve Rebecca findes stadig på vagtlisten hos Romantica http://www.romantica.dk/pigerne Med venlig hilsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikSve 0 Skrevet 12. November, 2012 Rebecca findes stadig på vagtlisten hos Romantica http://www.romantica.dk/pigerne Med venlig hilsen Tusen tack! (Jag räknar med att du vet att det är samma person.. ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 12. November, 2012 Tusen tack! (Jag räknar med att du vet att det är samma person.. ) Jeg har ikke selv besøgt Rebecca, men andre har berettet, at det er samme pige. Med venlig hilsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 13. November, 2012 Jeg har ikke selv besøgt Rebecca, men andre har berettet, at det er samme pige. Med venlig hilsen Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 13. November, 2012 Link? Hvis du kigger lidt længere oppe i tråden, så findes linket 2 gange Med venlig hilsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 13. November, 2012 men andre har berettet Jeg mener ikke link til pigen, men link til det sted herinde, hvor andre har berettet, at det er den samme pige. Med venlig hilsen :ugeek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 13. November, 2012 Jeg mener ikke link til pigen, men link til det sted herinde, hvor andre har berettet, at det er den samme pige. Det var på VL, måske for et halvt år siden, så det kan jeg ikke hjælpe med. Med venlig hilsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg