Hop til indhold
Timmer

Amanda Nørrebro

Recommended Posts

Ja hun ser godt ud på billederne, men det er ikke hende. Hun havde nogle andre billeder tidligere som så mere ægte ud. Hun er stor buttet og lyshåret som hende på billederne. Men formerne er ikke så faste og hun ser helt alm. ud ikke nogen model-type, har lidt tatoveringer men ikke mange. Det er en sidegade til Nørrebrogade lige overfor indgangen til et travlt supermarked. Man skal ringe på klokken til en jernlåge ind til gården. Det er i kælderen th. inde i gården. Hun kom selv ud i gården og åbnede jernlågen i sutsko og slåbrok da jeg var der, ikke specielt diskret. Ned ad trappen til en lidt snusket kælder, hvor der åbenbart sad en anden pige også,  og ind i et værelse, der ikke var meget større end sengen. Kældervindue ud til gaden, hvor man kunne høre folk gik forbi uanende om hvad der foregik bag det ternede gardin. Jeg købte 15 min. Rigeligt til mig i betragtning af at det gennemsnitlige samleje efter sigende varer ca. 5-7 min. Ikke specielt engageret, men heller ikke dårlig,. Hun taler ok engelsk, meget naturlig at snakke med. OK til prisen, som er billig. Fin hvis man kan lide det lidt trashy og bare skal have lettet trykket. Efter 12 minutter var jeg igen ude og gik fløjtende ned ad gaden.

Redigeret af allan48

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...