Hop til indhold
NoobGPexplorer

Forførende danske Anna vild

Recommended Posts

Hun er en fantastisk kvinde, så hende kan du roligt besøge. Bare pas på hende og opfør dig pænt, så er jeg sikker på du bliver blæst omkuld.

har desværre ikke selv mulighed for at komme til Fyn. 

Hun har tidligere været under et andet navn, læser hun med her så  giver hun sikkert et link. 

Jeg kender hende kun som sød,rar,fræk,dejlig osv. Dette skal ikke forståes som reklame, jeg er blot en tilfreds kunde. 

God fornøjelse, og jeg er misundelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 2 timer siden:

Hun er en fantastisk kvinde, så hende kan du roligt besøge. Bare pas på hende og opfør dig pænt, så er jeg sikker på du bliver blæst omkuld.

har desværre ikke selv mulighed for at komme til Fyn. 

Hun har tidligere været under et andet navn, læser hun med her så  giver hun sikkert et link. 

Jeg kender hende kun som sød,rar,fræk,dejlig osv. Dette skal ikke forståes som reklame, jeg er blot en tilfreds kunde. 

God fornøjelse, og jeg er misundelig 

Lyder godt. Tak for svaret.

Jeg har nu ikke kunnet finde hende blandt gp’erne herinde men det ville da være dejligt med et link. Også gerne via PB.

Savner klart en dansk gp med de mål og den service der passer mig. Her er Anna et rigtig godt bud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...