Hop til indhold

Forførende danske Anna vild

Featured Replies

Skrevet

Hun er en fantastisk kvinde, så hende kan du roligt besøge. Bare pas på hende og opfør dig pænt, så er jeg sikker på du bliver blæst omkuld.

har desværre ikke selv mulighed for at komme til Fyn. 

Hun har tidligere været under et andet navn, læser hun med her så  giver hun sikkert et link. 

Jeg kender hende kun som sød,rar,fræk,dejlig osv. Dette skal ikke forståes som reklame, jeg er blot en tilfreds kunde. 

God fornøjelse, og jeg er misundelig 

Skrevet
  • Author
Grenå skrev, for 2 timer siden:

Hun er en fantastisk kvinde, så hende kan du roligt besøge. Bare pas på hende og opfør dig pænt, så er jeg sikker på du bliver blæst omkuld.

har desværre ikke selv mulighed for at komme til Fyn. 

Hun har tidligere været under et andet navn, læser hun med her så  giver hun sikkert et link. 

Jeg kender hende kun som sød,rar,fræk,dejlig osv. Dette skal ikke forståes som reklame, jeg er blot en tilfreds kunde. 

God fornøjelse, og jeg er misundelig 

Lyder godt. Tak for svaret.

Jeg har nu ikke kunnet finde hende blandt gp’erne herinde men det ville da være dejligt med et link. Også gerne via PB.

Savner klart en dansk gp med de mål og den service der passer mig. Her er Anna et rigtig godt bud. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var forbi Anna den 5/3. Kan varmt anbefales. Se evt. Min anmeldelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.