Hop til indhold
larsen9988

Dawan 22 år ny thai i Vejle -

Recommended Posts

Besøgte hende i går første gang, fik en aftale på 1 time - hun er en smuk og høj Thaipige, men med dejlige ægte bryster. Hun taler kunlidt engelsk, så få aftale igennem med hendes værtinde.Hendes Massage var ok - men hold fast hun kan det andet rigtigt godt - super lækker superfransk og i lang tid-dejligt udført - derefter sex i forskellige stillinger. alt i alt en virkelig dejlige pige, som jeg overvejer stærkt besøge igen - man har mulighed for at gå ud af en bagdør derefter. hvis i er til en høj -smuk Thai pige - kan jeg hermed anbefale.

https://annoncelight.dk/showad/270252

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte også op på adr. Fik at vide at Dawan var optaget der var en anden pige på stedet .Lod mig over tale da pige var smuk med et glemt i øjet  .fik en dejlig oplevelse kys og meget indlevelse , kommer helt sikkert igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, den 28.2.2019 at 09:48:

Er Dawans bryster faste eller bløde mon. Det kan larsen9988 nok svare på. På forhånd tak.

bløde bryster som du gerne må tage på kysse og slikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsen9988 skrev, for 22 timer siden:

Jeg mener blot hun er lidt højere end mange andre thaipiger. 

Ok Tak.Så må det vel  være et sted mellem 160 og 165

Redigeret af stein
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsen9988 skrev, den 27/2/2019 at 10:55:

Besøgte hende i går første gang, fik en aftale på 1 time - hun er en smuk og høj Thaipige, men med dejlige ægte bryster. Hun taler kunlidt engelsk, så få aftale igennem med hendes værtinde.Hendes Massage var ok - men hold fast hun kan det andet rigtigt godt - super lækker superfransk og i lang tid-dejligt udført - derefter sex i forskellige stillinger. alt i alt en virkelig dejlige pige, som jeg overvejer stærkt besøge igen - man har mulighed for at gå ud af en bagdør derefter. hvis i er til en høj -smuk Thai pige - kan jeg hermed anbefale.

https://annoncelight.dk/showad/270252

 

Har nu besøgt hende igen for 1 times underholdning med det hele. Bad om lidt mere massage og fik det, efterfulgt af en super skøn blow og sex i flere pos.hun er god til at tilfredsstille mig, men taler ikke meget, da hendes engelsk er begrænset. Besøg hende men husk klar aftale med hendes værtinde - det betaler sig - må sparer op til mere med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...