Gæst Skrevet 27. Februar, 2019 Har vi en tråd til sexet musik??! Måske - men i så fald er den langt væk.... her kommer en ny Jeg ved ikke om den her er direkte sexet... men jeg kunne sagtens forestille mig at dyrke sex til den ..... og så går mikset arabisk/spansk åbenbart direkte i pikken på mig.. lidt ligesom svensk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 27. Februar, 2019 Der var en gang en pige, der insisterede på, at vi havde sex til Slayer (kan ikke huske hvilken sang) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6 Skrevet 27. Februar, 2019 Det kommer sgu an på om de skælder ud, så lyder det forfærdeligt. så er jeg mere til den her : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. Februar, 2019 Da jeg var yngre så lyttede jeg til denne her ,men det er først nu at jeg sådan rigtigt for alvor vedkender at den til tider giver mig gåsehud,,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 1. Marts, 2019 (edited) Jeg har en bred smag og har eksperimenteret en del med musikken. Jeg har fundet, at når Coldplay spiller er sexen meget blid og afdæmpet, og når jeg sætter Muse på går det lidt mere vildt for sig. Så kan jeg sætte musik på efter hvad jeg lige er til den dag Jeg sætter egentlig mest bare musik på som jeg kan lide at høre, og som ikke distraherer. En sexet playliste er dog under opbygning Redigeret 1. Marts, 2019 af AmandaCassiopeia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner dj 45 Skrevet 4. Marts, 2019 (edited) Alt med Sade, og er specielt glad for hendes backing group, altså de som er sade`s band. The sweetback, fantastisk band Redigeret 4. Marts, 2019 af Københavner dj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 4. Marts, 2019 Denne her har et eller andet over sig syntes jeg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 4. Marts, 2019 (edited) Redigeret 4. Marts, 2019 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg