Guest Gentle-Lover Skrevet 26. Februar, 2019 Der kom den igen... Og selvfølgelig på et upassende tidspunkt Ingen at hygge med.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Februar, 2019 Afhænger vel lidt af hvor du befinder dig henne af i landet og hvad du søger efter. Der er en del aktive annoncer på fx. AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle-Lover Skrevet 26. Februar, 2019 Er i Århus. Jeg har prøvet at kontakte de forskellige, du er faktisk en af dem @Nemtøs men ikke mange der er interesseret i at mødes om aftenen, åbenbart. Sidst jeg var i Århus, var det også svært, men det lykkedes da Men tak for tippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Februar, 2019 Gentle-Lover skrev, for 2 minutter siden: Er i Århus. Jeg har prøvet at kontakte de forskellige, du er faktisk en af dem @Nemtøs men ikke mange der er interesseret i at mødes om aftenen, åbenbart. Sidst jeg var i Århus, var det også svært, men det lykkedes da Men tak for tippet Yara er klar igen den 28 ifølge hendes annonce, hvis du er i Århus så længe. Jeg har ikke hørt noget fra dig, men er heller ikke aktiv søgende. Håber du finder en god fræk løsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle-Lover Skrevet 26. Februar, 2019 Mærkeligt har sendt dig en besked,men du har nok blokeret mig men da du jo alligevel ikke er søgende har det ingen betydning Ja d. 28 men vi har d. 26 såååå.... det er jo nu jeg søger Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14463 Skrevet 26. Februar, 2019 Gentle-Lover skrev, for 2 minutter siden: Ja d. 28 men vi har d. 26 såååå.... det er jo nu jeg søger Jaja, men mon ikke du kan få lyst igen d. 28. også? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Februar, 2019 Gentle-Lover skrev, for 4 minutter siden: Mærkeligt har sendt dig en besked,men du har nok blokeret mig men da du jo alligevel ikke er søgende har det ingen betydning Ja d. 28 men vi har d. 26 såååå.... det er jo nu jeg søger Knus Du har sikkert sendt besked i den "gamle" samtale vi havde, denne har jeg forladt da du hurtig mistede interessen for mig... men ja det er lidt ligegyldigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle-Lover Skrevet 26. Februar, 2019 Liv skrev, for 3 minutter siden: Jaja, men mon ikke du kan få lyst igen d. 28. også? Det er ingen problem... Men vi kan ikke få det til at passe tidsmæssigt på torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle-Lover Skrevet 26. Februar, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Du har sikkert sendt besked i den "gamle" samtale vi havde, denne har jeg forladt da du hurtig mistede interessen for mig... men ja det er lidt ligegyldigt. Lige præcis Jeg mistede ikke interessen, det var vist nok omvendt. men nok om det... Tak for dine gode råd Redigeret 26. Februar, 2019 af Gentle-Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg