Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Gentle94

Det bliver noget af en udfordring at finde en GP der vil slikke din blege røv :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 7 timer siden:

Det bliver noget af en udfordring at finde en GP der vil slikke din blege røv :lol: 

Det bliver overhovedet ikke en udfordring, at finde en der vil slikke min røv. Wft? :D

Men at finde to, det kan måske godt blive en udfordring, det var bl.a derfor jeg efterlyste det herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det du søger må nok karakterers som lidt specielt men prøv at  sende en sms til Jasmin "Mistress for you". Prøv at skrive udførligt om dine ønsker på engelsk, hun er meget sød og forstående. Godt nok holder hun til i Århus men i mine øjne ville det være turen værd.

God dag til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, 1 time siden:

Det du søger må nok karakterers som lidt specielt men prøv at  sende en sms til Jasmin "Mistress for you". Prøv at skrive udførligt om dine ønsker på engelsk, hun er meget sød og forstående. Godt nok holder hun til i Århus men i mine øjne ville det være turen værd.

God dag til alle.

Har hun en veninde? Søger to piger? En pige er ikke et problem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Hej Håndværker.

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig,men håber det er ok hvis jeg kopiér dine ønsker til Sjællandsforummet?:)

Du er på banen med en gang kinky nytænkning som jeg godt gad indvies i:wub:

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Håndværkeren9000 skrev, for 53 minutter siden:

Har hun en veninde? Søger to piger? En pige er ikke et problem ;)

ja hun har en veninde, det senarie jeg forestiller mig du ønsker er at får blow samtidigt med at en rimmer  dig? prøv at beskrive dette for Jasmin, jeg er sikker på at du får er positivt svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 5 timer siden:

Hej Håndværker.

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig,men håber det er ok hvis jeg kopiér dine ønsker til Sjællandsforummet?:)

Du er på banen med en gang kinky nytænkning som jeg godt gad indvies i:wub:

Enzo.

Di giver den bare gas :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 5 timer siden:

ja hun har en veninde, det senarie jeg forestiller mig du ønsker er at får blow samtidigt med at en rimmer  dig? prøv at beskrive dette for Jasmin, jeg er sikker på at du får er positivt svar.

Lige præcis, det vil jeg prøve :)

Du ha vel tilfældigvis ikke et nummer eller link til hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...