Annoym1212 1 Skrevet 26. Februar, 2019 (edited) Hej jeg søger en pige som var været/er på Østerbro mener nok det var Aalborggade. Mørkt hår og silikone bryster Håber nogen kan hjælpe med om hun er til at træffe eller om i kan huske hende. Redigeret 26. Februar, 2019 af Rooster Slettet specifik beskrivelse af tatoveringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annoym1212 1 Skrevet 26. Februar, 2019 Annoym1212 skrev, for 4 timer siden: Hej jeg søger en pige som var været/er på Østerbro mener nok det var Aalborggade. Mørkt hår og silikone bryster Håber nogen kan hjælpe med om hun er til at træffe eller om i kan huske hende. Jeg husker også at hun er tatoveret på skinne benet, maven, kravebenet og fingrene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonasjonasjonas 0 Skrevet 26. Februar, 2019 Annoym1212 skrev, for 4 timer siden: Hej jeg søger en pige som var været/er på Østerbro mener nok det var Aalborggade. Mørkt hår og silikone bryster Håber nogen kan hjælpe med om hun er til at træffe eller om i kan huske hende. Annoym1212 skrev, for 5 minutter siden: Jeg husker også at hun er tatoveret på skinne benet, maven, kravebenet og fingrene Hmm. måske jeg husker hende måtte man tage billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg