Hop til indhold
Gæst

(Randers) Lille Julia

Recommended Posts

Gæst

http://jomfru-buret.dk/?page_id=94

For Lille Julias skyld (og lidt min egen ;) ) var jeg taget et smut til Randers. Imellem en bodega og Randers Sweethearts (jeg var lige ved at overveje et af stederne, da jeg var tidligt på den ;) ) ligger Jomfru Buret, hvor bl.a. Lille Julia huserer. Vi havde aftalt tid kl. 10.00 og én time frem. På klokkeslæt ringede jeg på. Døren blev åbnet næsten øjeblikkeligt og jeg gik igennem og videre ind til venstre. Telefondamen smilede og spurgte, om det var mig, der havde bestilt tid, som jeg kun kunne svare bekræftende på. Overfor mig på en sofa sad en stor hund, jeg ikke var lige begejstret for. Jeg tror damen kunne fornemme det på mig, for hun tilføjede hurtigt, at den ikke gjorde noget. Okay. Jeg blev bedt om at gå ned af trappen og tage plads i værelset lige frem. Det gjorde jeg så.

Lidt senere kom Julia ned (flot pige) og tog imod betalingen. Hun sagde, hun lige skulle gøre sig klar.

En rum tid gik og hun kom igen ind af døren. Hun gik hen til sengen og jeg begyndte at klæde mig af. Jeg startede med at forkæle hendes bryster, som er store og naturlige. Især for en pige på 1,5 meter. Vi gik over til fransk. Først mig så hende. Efter lidt øvelser med tungen bevægede jeg mig opad indtil pikken var ud for hendes skød og kunne trænge ind. Et par stillinger mere og jeg var affyret.

I halvlegen fik jeg lidt rygmassage, indtil det igen var tid. Hun varmede mig op med munden igen og vi gik igen over til fransk på hende. Efter nogle minutter var hun ved at komme og hendes støn samt hånden i mit hår vidnede om, at klimaks var snarligt undervejs. Det tændte mig helt vildt. Sekunder senere måtte hun overgive sig til orgasmen og jeg var hurtigt oppe i hende igen i voldsomt tempo. Jeg var igen ved at komme og foretrak at nå et par stillinger mere, hvorefter hun red mig. Vi skiftede til en doggy som også blev afslutningen på anden akt.

Telefondamen bankede utålmodigt på døren oppe fra trappen og det var tid for Julia at gøre sig klar til den næste. Jeg kom i tøjet og hun stod pænt og ventede, så hun kunne følge mig til dørs.

Jeg havde været tilfreds med besøget og billederne af hende holder helt sikkert. Selvom retoucherede modelfotos i deres natur altid er lidt afvigende fra virkeligheden. En rigtig sød og lækker pige midt i tyverne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give dig (og en hel bunke andre) fuldstændig ret. Lille Julia er et must, hvis man er til petite, unge piger! I mine øjne er hun decideret smuk :!: Jeg havde fornøjelsen af hende en times tid for nogle måneder tilbage og det var en top-top oplevelse!

Måske kan hendes støtten virke overdreven på nogen - men ligesom dig, så tændte det bare mig helt vildt. Kommer hun virkelig hver gang.... :?: Og hvad så hvis ikke, illusionen er der og den er ligeså meget værd, for mig i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...