VMan 8 Skrevet 26. Februar, 2019 Ville for snart lang tid siden besøge Gitte i Vejle. Havde en ok dialog med hende på SMS, hvor hun sagde nej til nogle ting. Noget andet svarede hun at det var bedst at hun styrede. Jeg valgte at køre forbi, men besøget gik i vasken da hun gentagende gange måtte udsætte det pga. noget håndværkere, der åbenbart ikke kunne blive færdige. Ikke decideret hendes fejl, men heller ikke en super oplevelse at køre til Kolding fra Vejle for at køre retur uden gevinst. Jeg kan ihvertfald anbefale andre at være ude i god med en tidsbestilling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VMan 8 Skrevet 26. Februar, 2019 Til gengæld skal hun roses for at sige til og fra uden så meget pis, men kan ikke rigtig anmelde selve oplevelsen der aldrig blev. Er der andre der har oplevet hende for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 26. Februar, 2019 Nu er der nok en del der kørt forgæves og brugt noget mere end de 20-15 min det tager fra Vejle til Kolding. Og så undre det mig, skriver "Gitte i Vejle" mig bekendt har hun aldrig arbejdet i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 26. Februar, 2019 Jeg har været ved Lady Gitte, godt nok for et stk tid siden. Hun er så meget "in control" en helt igennem dejlig oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VMan 8 Skrevet 26. Februar, 2019 (edited) Pite skrev, 1 time siden: Og så undre det mig, skriver "Gitte i Vejle" mig bekendt har hun aldrig arbejdet i Vejle. Skrivefejl, Gitte er selvfølgelig i Kolding, men kender man adressen kan du nok se hvorfor det gik galt Redigeret 26. Februar, 2019 af VMan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VMan 8 Skrevet 26. Februar, 2019 Pite skrev, 1 time siden: Nu er der nok en del der kørt forgæves og brugt noget mere end de 20-15 min det tager fra Vejle til Kolding. Hvorfor tænker du at mange er kørt forgæves?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 17. Juni, 2020 serveU skrev, den 26.2.2019 at 15:57: Jeg har været ved Lady Gitte, godt nok for et stk tid siden. Hun er så meget "in control" en helt igennem dejlig oplevelse. jeg har ik haft det første besøg endnu men fuck jeg glæder mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg