Hop til indhold
Gæst

(Aarhus) Vanessa Starbabes

Recommended Posts

Gæst

Jeg har i denne måned besøgt Vanessa i Tåsingegade 2

http://www.star-babes.eu/plugins/sgalle ... p?view.2.1

Det ligger næsten som nabo til ”stjernebabes”, men med en lidt mere attraktiv/diskret indgang. Randersvej er temmelig befærdet. Jeg havde ikke bestilt tid i forvejen, så da jeg ankom havde en anden kunde netop meldt sin ankomst og var på vej ind. Øv. Men så må jeg lære at bestille tid i forvejen. En time senere var jeg på pletten igen. Der var ganske vist ikke lys i vinduet, som der plejer, når der er ledigt, men ved indgangen var ”åbenskiltet” ikke længere blokkeret af et stykke pap, så jeg regnede med, at der var frit. Jeg bankede på nogle gange og endelig blev der åbnet. Vanessa var iført en tynd sort kjole. Der var tegn på, hun lige havde nået at få den på, for den skjulte ikke alt (det kunne også være bevidst). Nå, men det var ganske frækt og jeg gik med ind. Jeg bestilte en halv time med det hele (1200 kr).

Vanessa er nok 35-40 år og man kan tydelig mærke, hun har erfaring i faget. På den gode måde. Hun er nem og behagelig at snakke med, og synes vi havde en god kemi. Vi lagde ud med at kysse lidt og jeg fik mærket hendes krop. Hun er lidt buttet, men rigtig flot og dejlig at røre ved. Lillemanden blev naturligvis stimuleret af kælerierne og hun tog godt fat om den og gav en lang omgang fransk suppleret med spansk. Der er vist lidt silikone i hendes bryster, men de er ikke hårde og unaturlige at røre ved over det hele. Pikken fik virkelig i lang tur med hånd, mund og bryster, mens jeg lå på ryggen og stønnede. Jeg kunne mærke, at nu havde jeg lyst til at trænge op i hende. Langsomt rejste jeg overkroppen og bad hende ligge sig ned. Jeg fik hurtigt det fremlagte kondom på selv. Vi startede i missionæren og efter lidt mellemkommende stillinger tog jeg hende bagfra. Da jeg var lige ved at komme trak jeg mig ud og tog hende langsomt i en siddeliggende stilling (ved ikke hvad det hedder?) Så om i en rasende doggy igen indtil jeg kom.

Efterfølgende snakkede vi lidt løst og fast mens jeg fik tøj på. Til afsked et lille kys og et på gensyn :) Fra jeg kom til jeg gik var der gået lidt over en halv time. Så var ganske tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...