Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Nyt thai sted i fjelsted.

Recommended Posts

Interessant placering tæt ved motorvejen for dem af os der tit kører den vej. Jeg har overvejet dem til i morgen, men har nok mest kig på et sted på Faaborgvej i Odense. Hvis jeg besøger Fjeldsted så skal jeg nok give en tilbagemelding.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg lejlighed til at prøve thai massagen i Fjelsted. Fjelsted er en lille landsby tæt på motorvejen på Vestfyn, praktisk når man kører den vej og trangen melder sig.

Kontakt: SMS'ede med en der kunne læse og skrive dansk, næppe kvinden jeg mødte.

Ankomst: Man kan holde foran adressen, men pladsen var optaget da jeg ankom af den forrige kunde formoder jeg. Så jeg parkerede et par hundrede meter væk ved forsamlingshuset.

Diskretion: Ikke eksisterende, man er synlig ligegyldigt hvor man parkerer og gåturen fra bil til dør er i fuld offentlighed. Man må antage at alle i landsbyen ved hvornår der ankommer kunder til massageklinikken.

Stedet: Nydeligt moderniseret kælder, og pænt og rent bad.

Pigen: Hun hed Mina eller noget i den retning. Om det var hende der ifølge annoncen var 33 eller 35 år vides ikke, men under alle omstændigheder tror jeg alderen var i omegnen af de 40 år og lidt til den runde side. Hun talte intet dansk, men engelsk nok til at de fornødne oplysninger kunne udveksles i god forståelse, men en egentlig konversation kunne der ikke blive tale om. Hun var i øvrigt venlig og serviceminded. For at imødekomme det uundgåelige spørgsmål fra medbrødrene, så var hun naturlig for oven såvel som for neden.

Service: Jeg havde besluttet mig for en time med massage og eventuelt de tilføjelser der måtte blive foreslået. Tilføjelserne B2B og FP blev aftalt fra starten indenfor, men dog i den høje ende af, den normale prisramme. Massage og B2B var uden olie, lidt usædvanligt specielt mht B2B. Massagen var OK, men ikke på det niveau som det de rene massage steder kan præstere. B2B var lidt symbolsk uden olien, men havde dog opstemmende elementer. FP var OK, men ikke den GFE oplevelse jeg oplever på mit faste sted. Efterfølgende hovedmassage var dejlig. Jeg var ude igen på lige under en time inkl. bad før og efter.

Anbefaling: Der er jo ikke så meget at vælge imellem i det område, så hvis trangen melder sig er det vel OK, men ikke en Michellin stjerne oplevelse jeg ville køre en omvej efter. Gentagelse er nok ikke så sandsynligt, men måske hvis der kommer nye piger og kombinationen af lyst og nysgerrighed melder sig igen.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke at jeg kan få øje på person billeder på deres annoncelight annonce og billedet i ovenstående indlæg er så lille at jeg ikke kan be- eller afkræfte om det er hende jeg besøgte. Jeg kan dog se at teksten er ændret og at navnet på kvinden jeg besøgte er Meena og at alderen angives til 35 år. Jeg kan ikke udelukke at det er den rigtige alder, men min vurdering er nu fortsat at hun nok er lidt ældre.

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...