Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner :)

Hvem er jeres bedste bud på en GP som tunge kysser, beskriv gerne hvorfor lige netop hende,, 

Har lagt den ud under Sjælland, men andre landsdele er da frit velkomne til at give deres guldkorn ligeså 

Pft.  Hunter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 21 minutter siden:

Hej venner :)

Hvem er jeres bedste bud på en GP som tunge kysser, beskriv gerne hvorfor lige netop hende,, 

Har lagt den ud under Sjælland, men andre landsdele er da frit velkomne til at give deres guldkorn ligeså 

Pft.  Hunter 

 

 

@Yara :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hunter,

Har du fri i dag og ladet dig inspirere af den hellige ild:D

Nå men jeg lader mig sgu lige rive med:

Nr 1 Mia fordi hun er Mia. Gudinden, der har valgt at beære København med sine jævnlige besøg. Engel af 9. orden. Og hun tungekysser også af en anden verden. Kunne bruge timer bare på at ligge og kæle og kysse hende (og engang imellem lige røre ved hendes fremragende bryster)<3

2. Matylda. En ung 20 årig pige fra Polen, der kysser dybt, langt og grådigt. Stikker tungen langt ind i munden. Lækkert:wub:

Nr 3 Anastasia. Ung dansk 22 årig Blond GP. Har det mest intense og samtidig følsomme tungekys. Bliver straks forelsket, når vi kysser. Engel af 9. orden<3

Udover denne medaljeskammel skal jeg ikke undlade at nævne piger som Barbara, Megan, Sol og Lena, der alle kysser himmelsk og er placeret lige uden for medaljerækken:P

Miller’s 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 16 minutter siden:

Hej Hunter,

Har du fri i dag og ladet dig inspirere af den hellige ild:D

Nå men jeg lader mig sgu lige rive med:

Nr 1 Mia fordi hun er Mia. Gudinden, der har valgt at beære København med sine jævnlige besøg. Engel af 9. orden. Og hun tungekysser også af en anden verden. Kunne bruge timer bare på at ligge og kæle og kysse hende (og engang imellem lige røre ved hendes fremragende bryster)<3

2. Matylda. En ung 20 årig pige fra Polen, der kysser dybt, langt og grådigt. Stikker tungen langt ind i munden. Lækkert:wub:

Nr 3 Anastasia. Ung dansk 22 årig Blond GP. Har det mest intense og samtidig følsomme tungekys. Bliver straks forelsket, når vi kysser. Engel af 9. orden<3

Udover denne medaljeskammel skal jeg ikke undlade at nævne piger som Barbara, Megan, Sol og Lena, der alle kysser himmelsk og er placeret lige uden for medaljerækken:P

Miller’s 

Kære Mille 

Din top 3 er rigtig fin ,,takker for at dele :)

Synes faktisk at det er mega svært at vælge top 1-3,,så derfor følgende 

I vilkårlig rækkefølge

Pixie <3<3<3<3

Miaa<3<3<3<3

Tina Thai <3<3<3<3<3

NicoleHot<3<3<3<3

Lena<3<3<3<3

 

Og så lige et par boblere :

Nina

Karina

Roxy

 

Og for at være 100 % ærlig så er min favorit All time high nok 

Tina Thai <3

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus

  Den første jeg kommer til at tænke på er spanske Sabrina (Link:https://annoncelight.dk/showad/249872),  som jeg besøgte i Århus C. sidste år. Hun var ikke helt parat da jeg ankom, men jeg blev vist ovenpå af en anden person (trans?). Jeg satte mig afventende ned, men øjeblikket efter kom Sabrina op ad trappen. Høflig som jeg er, rejste jeg mig for at hilse pænt. Det ku' jeg ha' sparet mig. Få sekunder senere var jeg "snavet i gulvet" af Sabrinas lange dybe tungekys. Hvilken velkomst! - og så var stilen lagt for besøget: Mange, lange, dybe og intense tungekys, når Sabrina da ikke lige brugte tungen andre steder! :wub:

God dag! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Nå men jeg lader mig sgu lige rive med

jamen, du skal da endelig ikke sætte nogle link på, sæt vi andre osse fandt frem til dem.:P

hvis vi nu søger på f.eks Mia, så er der jo mange med det navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 21 minutter siden:

jamen, du skal da endelig ikke sætte nogle link på, sæt vi andre osse fandt frem til dem.:P

hvis vi nu søger på f.eks Mia, så er der jo mange med det navn.

Ja,, nej ven Mia beholder Miller og undertegnede for os selv,,, 

Hun er ikke lige pt. I kongeriget,, men så lad da gå,, 

Here you go,  

@Mia04

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Kære Mille 

Din top 3 er rigtig fin ,,takker for at dele :)

Synes faktisk at det er mega svært at vælge top 1-3,,så derfor følgende 

I vilkårlig rækkefølge

Pixie <3<3<3<3

Miaa<3<3<3<3

Tina Thai <3<3<3<3<3

NicoleHot<3<3<3<3

Lena<3<3<3<3

 

Og så lige et par boblere :

Nina

Karina

Roxy

 

Og for at være 100 % ærlig så er min favorit All time high nok 

Tina Thai <3

 

 

 

Har du fået tungekys af pixie:shock::shock::shock:

Nu er det ikke så tit jeg bliver misundelig, men lige der, der følte jeg sku et stik i hjertet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 18 minutter siden:

Har du fået tungekys af pixie:shock::shock::shock:

Nu er det ikke så tit jeg bliver misundelig, men lige der, der følte jeg sku et stik i hjertet.

Ja hun kysser mega dejligt,, dog skulle hun lige rette lidt på mig et par gange da jeg vist nok var lidt for voldsom ved hende,, men ja hun kysser helt vidunderligt,,, derfor er hun klart med på denne liste /tråd 

Sorry to say,, men åbenbart IKKE med alle andre,,, kære @Sweex er da ked af at høre vedr. Det lille stik,, men godt at det ikke var værre end som sådan ven,,,

P. S. Hun skriver da også i sin annonce at der ydes kys, du har da om nogen besøgt hende +10 gange nu right? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 6 timer siden:

jamen, du skal da endelig ikke sætte nogle link på, sæt vi andre osse fandt frem til dem.:P

hvis vi nu søger på f.eks Mia, så er der jo mange med det navn.

Det er godt nok utroligt. Over 300 indlæg på EG, og så kender du ikke den Mia. Alle andre Mia'er er kun ynkelige efterligninger. 

Nå, men så lad gå da:

Mia

Matylda

Anastasia

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
Miller's Crossing skrev, for 40 minutter siden:

Det er godt nok utroligt. Over 300 indlæg på EG, og så kender du ikke den Mia. Alle andre Mia'er er kun ynkelige efterligninger. 

Nå, men så lad gå da:

Mia

Matylda

Anastasia

 

  Vær nu ikke for sikker! Mia Star :wub:  i Højbjerg ved Århus falder så langt fra "ynkelige efterligninger" som overhovedet muligt (https://annoncelight.dk/showad/249005). Hun har min varmeste anbefaling, hvis du en dag kommer på de kanter. - Og så kysser hun godt! - for nu lige at blive i trådens emne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - godt ord igen:)

Det var nu heller ikke ment så seriøst. Men Mia fra Islands Brygge er bare meget svær at blive sammenlignet med. 

Har desværre ikke været på de kanter, men vil da skrive mig det bag øret. 

Har du selv besøgt Mia fra Islands Brygge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus

  - Havde fanget ironien i udtrykket :). Hun ser ret sød ud! Det er vist efterhånden mere end 10 år siden jeg sidst har været i København. - Ku' godt være jeg snart sku' ta på en lille "studietur" derovre. Den ku' nok hurtigt gå hen og blive ret omfattende!!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thom Århus skrev, for 13 timer siden:

  - Havde fanget ironien i udtrykket :). Hun ser ret sød ud! Det er vist efterhånden mere end 10 år siden jeg sidst har været i København. - Ku' godt være jeg snart sku' ta på en lille "studietur" derovre. Den ku' nok hurtigt gå hen og blive ret omfattende!!! :)

Ja og du skal da være så meget velkommen herovre,,, 

Tager du så ikke lige @alessiaårhus med herover, hun ser mega dejlig og sprød ud, hun er ikke større end der er plads i din kuffert,,,

Hende gad jeg sgu da godt kysse lidt på 

Hold jer raske og rørige venner ;)

Peace  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
Hunting for beaver skrev, for 31 minutter siden:

Ja og du skal da være så meget velkommen herovre,,, 

Tager du så ikke lige @alessiaårhus med herover, hun ser mega dejlig og sprød ud, hun er ikke større end der er plads i din kuffert,,,

Hende gad jeg sgu da godt kysse lidt på 

Hold jer raske og rørige venner ;)

Peace  :)

    - Har ikke besøgt hende, men det lyder som et godt forslag. Så har jeg også skønt selskab på turen derover! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover de nævnte (minus Tina thai) hører disse også til i toppen af min liste:

Emily B, Catherine, Tascha, Ivon, Melly, Trine Tease.          

Ved de to første kan man næsten være i fare for at blive spist ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...