Hop til indhold

DAO Thaimassage, Vestergade 37, Randers - LUKKET?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle brødre og fætre her på EG:

Jeg har tidligere været ihærdig bruger af dette gode og pæne sted. Nu er jeg kommet hjem efter en længere ferie i Thailand og vil gerne genopfriske stedets kvalitets-ydelser, MEN nu har jeg ringet forgæves flere gange med svar "Det kaldte nummer er ikke tilgængeligt i øjeblikket".

Nogen der ved om DAO er lukket eller flyttet til anden lokalitet i Randers. Kan se på Google, at der er et sted der hedder Dao Sportsmassage i samme husnummer, men heller ikke hertil finder jeg et tilgængeligt telefonnummer...l

Håber nogen af jer kan hjælpe mig, da Little-John nu er ved at være trængende efter lidt hjælp...

Hilsen Aalborg (John)

Skrevet
Aalborg skrev, den 26.2.2019 at 11:49:

Hej alle brødre og fætre her på EG:

Jeg har tidligere været ihærdig bruger af dette gode og pæne sted. Nu er jeg kommet hjem efter en længere ferie i Thailand og vil gerne genopfriske stedets kvalitets-ydelser, MEN nu har jeg ringet forgæves flere gange med svar "Det kaldte nummer er ikke tilgængeligt i øjeblikket".

Nogen der ved om DAO er lukket eller flyttet til anden lokalitet i Randers. Kan se på Google, at der er et sted der hedder Dao Sportsmassage i samme husnummer, men heller ikke hertil finder jeg et tilgængeligt telefonnummer...l

Håber nogen af jer kan hjælpe mig, da Little-John nu er ved at være trængende efter lidt hjælp...

Hilsen Aalborg (John)

Hej John, 

DAO hedder nu ENJOY massage og skilter med telefonnr. 27 84 29 99. 

Jeg kan ikke hjælpe med hvem, hvad og hvordan - har ikke været der i nyere tid

God søndag

Curiosity 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.