Århusman 113 Skrevet 26. Februar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/270530 Er anmeldt til AL. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 26. Februar, 2019 Sådan - og annoncen er allerede blevet slettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 26. Februar, 2019 @Århusman Forstår så ikke helt hvorfor du gav mig en sørgelig smiley. Når man anmelder en annonce er det vel med henblik på at få den fjernet. Min kommentar gik på, at jeg dels synes at det var godt at du anmelde annoncen samt at det kan svare sig, da AL jo så har valgt at slette den. Hvis flere og flere begynder at gøre som dig, så vil det på et tidspunkt nok virke således, at annoncer med fake billeder m.v. hurtigt bliver fjernet, og.... pigerne begynder at lave troværdige annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 27. Februar, 2019 TheVoice skrev, for 15 timer siden: @Århusman Forstår så ikke helt hvorfor du gav mig en sørgelig smiley. Når man anmelder en annonce er det vel med henblik på at få den fjernet. Min kommentar gik på, at jeg dels synes at det var godt at du anmelde annoncen samt at det kan svare sig, da AL jo så har valgt at slette den. Hvis flere og flere begynder at gøre som dig, så vil det på et tidspunkt nok virke således, at annoncer med fake billeder m.v. hurtigt bliver fjernet, og.... pigerne begynder at lave troværdige annoncer Det var ment som én - "hvor sørgeligt er det lige, at nogen gider sidde og lave falske annoncer med andres billeder for blot at slette dem". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 27. Februar, 2019 Århusman skrev, for 25 minutter siden: Det var ment som én - "hvor sørgeligt er det lige, at nogen gider sidde og lave falske annoncer med andres billeder for blot at slette dem". ok, den havde jeg ikke fanget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. Marts, 2019 Århusman skrev, den 26/2/2019 at 11:45: https://annoncelight.dk/showad/270530 Er anmeldt til AL. Hvad anmeldte du den for? Hvis du "bare" anmeldte den for falske billeder sletter AL den ikke. De sletter de falske billeder og "stempler" annoncen med at den har fået fjernet falske billeder inden for xx antal dage, men sletter ikke selve annoncen. Læser pigen eller hendes bagmand med herinde og ser at der er ved at blive diskuteret en af deres annoncer er det nok snarre dem der selv har slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg