Sugarmann 18 Skrevet 26. Februar, 2019 Nogen der har prøvet denne frække sag. https://annoncelight.dk/showad/270506 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 26. Februar, 2019 Tror desværre ikke det er hendes egne billeder. Der er ikke helt overensstemmelse mellem de tattoos som hun har, på nogle af billederne. Nogle af billederne må være taget mens hun har været på ferie i udlandet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarkStorm 23 Skrevet 26. Februar, 2019 Virker sød og velformuleret på Snap.. Men..jeg kan konstatere at der kræves forudbetaling.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 26. Februar, 2019 Så er hun dømt ude hos mig. Forudbetaling er bare no go og jeg tager det altid som tegn på svindel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarkStorm 23 Skrevet 26. Februar, 2019 Helt enig Elprebsi.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 26. Februar, 2019 DarkStorm skrev, for 4 timer siden: Virker sød og velformuleret på Snap.. Men..jeg kan konstatere at der kræves forudbetaling.. Tak for advarslen om forudbetaling. Jeg var ellers ved at lave en aftale med hende i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg