Hop til indhold
Bobs

Sofia Tamarind Massage

Recommended Posts

Sidder lige i Kystbanetoget og kommer til at tænke på Sofia. 

Gudesmuk, mega sød og liderlig. Hold k... jeg savner hende. 

Nogen der ved, hvad der blev af hende ?

Det sidste jeg hørte var at hun var taget retur til Bangkok. 

Kender I nogen af samme kaliber ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, hende kan jeg godt huske. Det var min første ladyboy oplevelse og jeg besøgte hende med jævne mellemrum og fik altid en på opleveren. Hun blev mere og mere vovet hver gang vi mødtes og hendes pik var vel ikke mere end 8-10 CM, så fint til en frisk nybegynder som mig, som jeg var dengang. Kan virkelig godt li når en ladyboy er på klinik og havde faktisk en god oplevelse på netop Tamarind for ca. 3 uger siden. Desværre levede hun efterfølgende ikke op til samme niveau, da andre fra dette forum fulgte trop, så leder også selv p.t.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror også det var den første laduboy jeg var sammen med. 

I starten fortalte hun ikke noget, men jeg vidste det godt. Synes det var lidt frækt, at hun troede, jeg troede hun var en pige. Jeg kunne dog ikke lade være med at komme med et hint efter nogle besøg.

Jeg betalte nærmest ingenting, tror hun tændte på mig. Jeg lovede ikke at fortælle, hvad jeg betalte - så det lader jeg være med. 

Hold k... hende gad jeg godt se igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...