Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255855

En utroligt dejlig ungtøs, som lige er fyldt 20. 
Hun er i danmark 10 dage om måneden hver måned, og er simpelthen for vild.
Jeg tog 30 minutter hos hende, som endte med at blive til 50 minutter da anden runde tog lidt længere tid end forventet.

Virkelig sød, tilbyder noget drikkelse når man kommer ind ad døren, samt et bad, tog et på vejen ind og et på vejen ud. 
Man kan selv dirigere det hele under sammenlegen, så man beder sgu egentlig bare om det ene eller det andet, så gør hun det egentlig bare. 
- Ikke at jeg bad om det ville, men vi skiftede jo mellem mine ønskede positioner. 
Lækker oplevelse for mig.

10/10 for alting. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrøverMan skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/255855

En utroligt dejlig ungtøs, som lige er fyldt 20. 
Hun er i danmark 10 dage om måneden hver måned, og er simpelthen for vild.
Jeg tog 30 minutter hos hende, som endte med at blive til 50 minutter da anden runde tog lidt længere tid end forventet.

Virkelig sød, tilbyder noget drikkelse når man kommer ind ad døren, samt et bad, tog et på vejen ind og et på vejen ud. 
Man kan selv dirigere det hele under sammenlegen, så man beder sgu egentlig bare om det ene eller det andet, så gør hun det egentlig bare. 
- Ikke at jeg bad om det ville, men vi skiftede jo mellem mine ønskede positioner. 
Lækker oplevelse for mig.

10/10 for alting. 
 

Hun ved da, hvad hun vil ha' - kr 1800 for en time ... IKKE for Pensionister ...:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wasn’t she going back to school and thus wouldn’t be around. Anyone else been offered a drink? First reviewer and mentions new things. 

Not saying she is not a way above avereage girl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er blevet tilbudt noget at drikke begge gange jeg har besøgt hende. Hun er top top klasse! Desværre har hun ikke længere megafransk (og slug!) på menuen, og det er bare min fetich, så jeg kommer ikke igen. Men dem der ikke har dette behov kan trygt besøge hende. Hun er top klasse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 3 timer siden:

Hun ved da, hvad hun vil ha' - kr 1800 for en time ... IKKE for Pensionister ...:razz:

Hun har en bagmand som skal have halvdelen, så det er klart at det bliver lidt dyrt, hun får kun 900 kr selv for en times hårdt arbejde.

Så det vil være passende at give hende nogle drikke penge, hun er rigtig sød og lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

As @Miller's Crossing wrote Jan 26

see below

she claims to be starting school here. Doesnt really match what @prøvemanden writes. Unless she has dropped the School 

 

Matylda forlader os den 4.2, men kun for kort tid. Hun vil starte et studie herhjemme i foråret, så der bliver rig lejlighed til at se hende igen - heldigvis:D

Matylda er på min Top 3 af alle gudinder<3

Synes godt om

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 20 minutter siden:

Why is it that interesting whether she is studying or not. The important thing is, that she is available. 

And maybe I was wrong about her studying. 

Jeg gir dig ret;) du tager ikke fejl af at hun skulle studere. Da jeg besøgte hende i januar, sagde hun også at hun skulle begynde at studere i Danmark.

hvem ved, måske skulle hun studere noget andet:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 7 timer siden:

Hun vil starte et studie herhjemme i foråret, så der bliver rig lejlighed til at se hende igen @Miller's Crossing

Som jeg læser det Miller er citeret for at have skrevet, skriver han da ikke at hun dermed er stoppet som GP. Snarere tværtimod. Hvorfor skulle der ellers være rig mulighed for at se hende? Har har jeg misset noget? 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 18 timer siden:

Wasn’t she going back to school and thus wouldn’t be around. Anyone else been offered a drink? First reviewer and mentions new things. 

Not saying she is not a way above avereage girl

She's going back to Poland? This summer, but is still coming to Denmark ever 20th day, and staying 10 days at a time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig god oplevelse! Jeg kommer ret hurtig så på de 30 minutter jeg havde bestilt, var der også tid til en lille snak.. sød pige!

I forhold til sexen er hun virkelig lækker og virker også som om hun nyder det.. bestemt et fantastisk blowjob hun giver!! Dog en skam at hun ikke sutter til jeg er færdig, men fred være med det..

Kunne tage hende i alle stillinger jeg havde lyst til og hendes kurver er fantastisk at betrængte hvor end jeg ser fra!! Er egentlig til mere slanke piger, men hendes ungdommelighed booster ligesom kurverne, hvis det giver mening :)?

alt i alt virkelig lækker sex.. men jeg synes ikke en halv time skal koste over 1000, men igen, det er en ung og lækker pige vi har med at gøre, så det er det hele værd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, den 25/2/2019 at 10:48:

Hun har en bagmand som skal have halvdelen, så det er klart at det bliver lidt dyrt, hun får kun 900 kr selv for en times hårdt arbejde.

Så det vil være passende at give hende nogle drikke penge, hun er rigtig sød og lækker.

Hårdt arbejde?? At løfte benene op imens man ligger ned og få 900 kr skattefrit i timen er konge luksus arbejde.. hårdt arbejde er fx tømrer arbejde som måske får 150 i timen ved at stå på taget hele dagen i 45 grader stilling ude i minus grader og ligger tag på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 2 timer siden:

Hårdt arbejde?? At løfte benene op imens man ligger ned og få 900 kr skattefrit i timen er konge luksus arbejde.. hårdt arbejde er fx tømrer arbejde som måske får 150 i timen ved at stå på taget hele dagen i 45 grader stilling ude i minus grader og ligger tag på

jeg er sikker på det mega hårdt arbejde.

psygisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 13 timer siden:

Hårdt arbejde?? At løfte benene op imens man ligger ned og få 900 kr skattefrit i timen er konge luksus arbejde.. hårdt arbejde er fx tømrer arbejde som måske får 150 i timen ved at stå på taget hele dagen i 45 grader stilling ude i minus grader og ligger tag på

Velkommen til år 2019, hvor en tømrer får 200-230 kr i timen, med ret sygedagpenge, pension os

Har et uendeligt antal smøgpauser og besøger glædespiger i arbejdstiden. Derudover bygger samtale køkkener hele weekenden "skattefrit" og får et 4 cifret beløb for det.

Omkring Mathildes 900 kr så er de ikke  skattefrie. Det er muligt  hun undlader at betale skat af dem men det er ikke det samme som skattefrit. 

Redigeret af Cleanguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, for 1 time siden:

Velkommen til år 2019, hvor en tømrer får 200-230 kr i timen, med ret sygedagpenge, pension os

Har et uendeligt antal smøgpauser og besøger glædespiger i arbejdstiden. Derudover bygger samtale køkkener hele weekenden "skattefrit" og får et 4 cifret beløb for det.

Omkring Mathildes 900 kr så er de ikke  skattefrie. Det er muligt  hun undlader at betale skat af dem men det er ikke det samme som skattefrit. 

Jeg har aldrig besøgt pigen, så jeg kan ikke deltage i diskussionen om hun er pengene værd. Timeprisen synes jeg lyder helt fair, hvis der ikke er alle de der mærkelige tillæg.

Sammenligning med tømrerarbejde er egentlig meget sjovt. Svenden får 200,00 kr. i timen, når jeg skal betale til Mester, får jeg en regning på 600,00 kr. i timen + moms.

Mathilda tager åbenbart 900,00 kr i timen, men her er det så kun en fordobling, når "Alfonso peverso" skal betales. Moms eller ej - sort eller ej. A pro pos, hvis du vil være sikker på at det er sort, kan du jo besøge en af ebony-pigerne. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...