Hop til indhold
Big3lover

Apple - Fredericia

Recommended Posts

Jeg har et stykke tid kikket efter en thai-pige med lidt ekstra på kroppen, og helst røven. Jeg syntes ud fra billederne at Apple måske kunne være et bud, men lidt svært at vurderer. Syns i hvertfald hun ser ret lækker ud. Kan nogen som har besøgt Apple måske fotælle om hun er et besøg værd ift sex - evt give en lille beskrivelse af hende.

https://annoncelight.dk/showad/228712

På forhånd tak :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lavede denne anmeldelse. Sød pige. 

Hun har mere til gården og gaden end gennemsnitsasiaten, men hun ligner ikke dem du plejer at besøge (hvis jeg ikke forveksler dig med en anden). Du plejer jo at kunne lide de lidt kraftigere piger ikke sandt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 25.2.2019 at 14:24:

Jeg lavede denne anmeldelse. Sød pige. 

Hun har mere til gården og gaden end gennemsnitsasiaten, men hun ligner ikke dem du plejer at besøge (hvis jeg ikke forveksler dig med en anden). Du plejer jo at kunne lide de lidt kraftigere piger ikke sandt?

Du har fuldstændig ret :-). Men når det er asiater er det noget andet. De er selvfølgelig meget mere slanke på deres måde, men hvis de har lidt ekstra til gården ift gennemsnit-asiaten er det super. Så tak :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velbekomme. Hun er også inde i mine overvejelser til næste uge nu når Bee er rejst. Hvis du besøger apple håber jeg du deler med os andre så vi kan vurdere dagsformen. :)

Da jeg besøgte Bee i sidste uge, sad Apple og lagde makeup. Hun er sgu en flot pige det er helt sikkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Velbekomme. Hun er også inde i mine overvejelser til næste uge nu når Bee er rejst. Hvis du besøger apple håber jeg du deler med os andre så vi kan vurdere dagsformen. :)

Da jeg besøgte Bee i sidste uge, sad Apple og lagde makeup. Hun er sgu en flot pige det er helt sikkert. 

Selvfølgelig kommer der lige en beretning når hun er besøgt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...