Hop til indhold
Jarhead

Lisa hos Nara Vejle

Recommended Posts

Hej

Har efterhånden besøgt Lisa et par gange.

https://annoncelight.dk/showad/267886

Får altid et bad til at starte med og en dejlig massage, hvor der blive pirret tilpas meget.

Lisa har en skøn krop, og billederne er ægte.

Derudover tilbyder Lisa anal, og mega/superfransk, Alt til UG

stedet er rent og pænt

Som bonus info, har jeg fået afvide at S kommer tilbage til marts.

Jeg skal helt sikkert prøve dem begge sammen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiggede på billederne. Det er hende jeg pulede hårdt i numsen i sidste uge. Dejlig lille sag, men jeg kan stadig ikke begribe, at hendes lille røv kunne tage imod en stor pik. Det var megafrækt.

 

28/30 år er en perfekt alder. Der var vel egentlig også det, man kalder gensidig kemi. Skønt når det opstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, den 24/2/2019 at 22:32:

Hej

Har efterhånden besøgt Lisa et par gange.

https://annoncelight.dk/showad/267886

Får altid et bad til at starte med og en dejlig massage, hvor der blive pirret tilpas meget.

Lisa har en skøn krop, og billederne er ægte.

Derudover tilbyder Lisa anal, og mega/superfransk, Alt til UG

stedet er rent og pænt

Som bonus info, har jeg fået afvide at S kommer tilbage til marts.

Jeg skal helt sikkert prøve dem begge sammen ;)

 

Hvad står s for? Er det hendes navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 16 timer siden:

Hvad står s for? Er det hendes navn?

S er navnet.

Har besøgt hende flere gange. Langt over middel

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

For god ordens skyld. Det er ikke samme Lisa, som huserede på adressen sammen med S i efteråret. 

Denne Lisa er super dejlig og lige til. Én af de bedste thai oplevelser jeg har haft - og jeg har prøvet alle de "kendte". Naturligvis fratrukket 'massagen', som snarere var en oliepirring af kroppen/tantraagtig...

Pris er standard Vejle - FP er i sandhed FP!

Redigeret af Øberbøv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan er der så forskellige opfattelser - der er nok også forskel på hvor oplagte pigerne er. Lisa er da en køn og sød pige, men der var ikke meget indlevelse (mange af de andre piger i byen lader da som om de kan lide det de laver), ikke meget øjenkontakt og den skønne krop blev ikke "serveret" særligt tilgængeligt (det var som om hun ikke brød sig om at blive berørt). Jeg syntes ellers jeg mødte med et åbent sind og velsoigneret, men jeg har nok ikke været typen for hende.

Dejligt at nogle har en fantastisk oplevelse med hende, men jeg vender nok tilbage til dem jeg plejer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er heller ikke min favorit - så langt fra. Fraværende - kysser ikke, hvis det er et must. Jeg er ikke 100 på at hun tillader uden, men min klare fornemmelse, at det tager hun ikke så tungt. Har dog kun besøgt hende den ene gang - så det må komme hende tilgode, at min vurdering bygger på et lidt tyndt grundlag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 11 timer siden:

Hun er heller ikke min favorit - så langt fra. Fraværende - kysser ikke, hvis det er et must. Jeg er ikke 100 på at hun tillader uden, men min klare fornemmelse, at det tager hun ikke så tungt. Har dog kun besøgt hende den ene gang - så det må komme hende tilgode, at min vurdering bygger på et lidt tyndt grundlag.

Ja - vi er jo mennesker, og tiltrækkes af forskellige typer. Jeg havde en suveræn oplevelse, og jeg har det lige omvendt.

 

Hvem er din favorit i Vejle?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, heldigvis for det - så har alle muligheden for at finde netop den pige der passer til dem.

Tag fx. Apple som er flyttet til Århus. Jeg har haft mange gode stunder med hende - hvor andre sabler hende ned.  Kemi, præferencer og gode aftaler er vist nøglen til et vellykket besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 4 minutter siden:

Blot til info, så er der bestilt tid med både S og Lisa her til aften.

anmeldelse følger :)

Sorry to say. De jobber ikke samme sted. S er sammen med cherry.

men en spændende konstellation 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 timer siden:

Sorry to say. De jobber ikke samme sted. S er sammen med cherry.

men en spændende konstellation 

8000

Ting kan arrangeres.

Det er samme ejer, så S blev bragt til Lisa til formålet... og det var skønt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 8 timer siden:

Ting kan arrangeres.

Det er samme ejer, så S blev bragt til Lisa til formålet... og det var skønt!

Nice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...