Hop til indhold
tropical

nogen som kender dem?

Recommended Posts

Guest bestbareback

Paya har jeg prøvet flere gange.Hun er lidt hærget efterhånden;men naturligt liderlig.........Hendes personlige hygiejne kunne være bedre;men du kan nemt få hende uden gummi............Absolut hun giver en god behandling;men man skal nok være til "ældre" piger..........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Paya har jeg prøvet flere gange.Hun er lidt hærget efterhånden;men naturligt liderlig.........Hendes personlige hygiejne kunne være bedre;men du kan nemt få hende uden gummi............Absolut hun giver en god behandling;men man skal nok være til "ældre" piger..........

De 3 gange jeg har været hos hende duftede hun fint af sæbe, men det var så også først på formiddagen, men ja, hun er et glimrende knald, tager sig fin tid og det virker meget til at hun kan lide hvad hun laver.

Bevares, hun er ikke ung, hun er 50, men er samme alder selv, så det gør ikke mig noget rent aldersmæssigt, skal derud igen lige efter nytår..Pris, jaaa betaler 800 for det uanset tid.

ibrenecairo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...