Hop til indhold
Tanjamissen

Svindler på annoncelight

Recommended Posts

Så er svindleren jeg advarede om forleden dag på igen med ny annonce, ny mail og vil bare have folk til at betale forud. Lad være og kontakte ham , meld ham til politiet det har jeg gjort

AEFB9CE8-5907-4BEF-9ED2-54741B1A065E.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 6 minutter siden:

Har du meldt det til AL?

Ja men det hjælper ikke noget. Vedkommende har flere annoncer på nu hvor der står det samme, lad være og kontakte ham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, Lige nu:

Ja men det hjælper ikke noget. Vedkommende har flere annoncer på nu hvor der står det samme, lad være og kontakte ham

Vi må håbe, at der ikke er nogen, der kan finde på at betale forud (men der er jo nok en grund til, at annoncerne hele tiden popper op).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Vi må håbe, at der ikke er nogen, der kan finde på at betale forud (men der er jo nok en grund til, at annoncerne hele tiden popper op).

Præcis, der er stadig mange der hopper på limpinden og betaler, og bliver snydt. Underligt der ikke bliver gjort noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, Lige nu:

Præcis, der er stadig mange der hopper på limpinden og betaler, og bliver snydt. Underligt der ikke bliver gjort noget

Sandt, jeg håber politiet snart gør noget ved sager som disse.
Det rammer jo ikke kun mændende, men også de mange GPer, da der kommer en generel mistillid i branchen til de mange fantastiske GPer, der virkelig leverer en fantastisk service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Sandt, jeg håber politiet snart gør noget ved sager som disse.
Det rammer jo ikke kun mændende, men også de mange GPer, da der kommer en generel mistillid i branchen til de mange fantastiske GPer, der virkelig leverer en fantastisk service.

Fuldstændig korrekt. Synd for pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanjamissen - hvad har du anmeldt denne "profil" for hos politiet?

Jeg spørger, da jeg ikke selv kan fremsøge profilen, og se hvad han/hun gør sig skyldig i.

Forudbetaling kan være i modstrid med AL's regler, men det er det ikke strafferetsligt, med mindre at modtageren render fra sin del af aftalen.

Hvad optog de anmeldelse for.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Notch Johnson skrev, 1 time siden:

Tanjamissen - hvad har du anmeldt denne "profil" for hos politiet?

Jeg spørger, da jeg ikke selv kan fremsøge profilen, og se hvad han/hun gør sig skyldig i.

Forudbetaling kan være i modstrid med AL's regler, men det er det ikke strafferetsligt, med mindre at modtageren render fra sin del af aftalen.

Hvad optog de anmeldelse for.?

Tror ikke du lige er klar over hvad dette drejer sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Notch Johnson skrev, for 20 minutter siden:

Tror jeg at du har helt ret i, så jeg venter i spænding på udredningen

Så kan du vente længe, jeg skal ikke udrede noget for dig. Jeg ved godt hvad jeg laver og det bliver du ikke en del af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 1 minut siden:

Så kan du vente længe, jeg skal ikke udrede noget for dig. Jeg ved godt hvad jeg laver og det bliver du ikke en del af. 

Så forstår jeg ikke din bekymring for os udsatte stakkels mænd, der kunne falde for at forudbetale til åbenlyst (for dig) kriminelle svindlere, som du egentlig ikke rigtig kan eller vil redegøre for hvilken kriminalitet de egentlig gør sig skyldig i..

Slet ikke når du ikke vil udrede det for for mig, men ikke mindst for alle andre der læser med..

Det sidste har du fuldstændig ret i - Du ved garanteret godt hvad du laver, og ja, det bliver jeg aldrig en del af - heldigvis ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Notch Johnson skrev, for 11 minutter siden:

Så forstår jeg ikke din bekymring for os udsatte stakkels mænd, der kunne falde for at forudbetale til åbenlyst (for dig) kriminelle svindlere, som du egentlig ikke rigtig kan eller vil redegøre for hvilken kriminalitet de egentlig gør sig skyldig i..

Slet ikke når du ikke vil udrede det for for mig, men ikke mindst for alle andre der læser med..

Det sidste har du fuldstændig ret i - Du ved garanteret godt hvad du laver, og ja, det bliver jeg aldrig en del af - heldigvis ..

Hvis det er meget svært for dig at forstå, skal jeg gerne pensle det ud for dig. For det første er det en mand der udgiver sig for kvinde, derefter beder han om halvdelen af beløbet forud , og møder så ikke op til det aftalte. Derefter ingen kontakt. Bruger billeder han stjæler fra andre brugere herinde og på nettet og billeder han ikke har ophavsret til. Og så tror jeg vi lukker den her. Det var venligt ment som en advarsel om ikke at betale ham forud, det er der en del der har gjort. Slut

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det er meget svært for dig at forstå, skal jeg gerne pensle det ud for dig. For det første er det en mand der udgiver sig for kvinde, derefter beder han om halvdelen af beløbet forud , og møder så ikke op til det aftalte. Derefter ingen kontakt. Bruger billeder han stjæler fra andre brugere herinde og på nettet og billeder han ikke har ophavsret til. Og så tror jeg vi lukker den her. Det var venligt ment som en advarsel om ikke at betale ham forud, det er der en del der har gjort. Slut

Ja Tanja - det er faktisk uhyrligt svært for mig at forstå.

Du står listet som GP - men alligevel ved du at mænd der forudbetaler til den profil som ikke er til at søge frem (for mig i alt fald) bliver snydt..?

Har du forudbetalt penge, og er blevet snydt, eller er det 3. hånds beretninger - eller..?

Hvor er billederne på dine dumps fra annoncen stjålet fra som du postulerer..?

Jamen jeg takker for advarslen og omsorgen - sov dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...