Hop til indhold
Glædespigesometimes

Nar på spil

Recommended Posts

Guest Sparkster

Det bliver jeg bestemt ikke “offenset” af :) 

Det samme gælder for mit køn, hvilket lidt var pointen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sparkster skrev, for 15 timer siden:

Pas - men måske kan du fortæller mig hvorfor jer piger, altid løber rundt i regnen i en gul kjole, imens I svinger en selvdød han kat over hovedet og citere Tolstoy (hans senere værker primært)?

Pointen er... lad være med at blive sur på alle mænd pga en idiot, det er en generalisering der “pisser mig af” :) 

Op på hester igen - så at sige.

Kære Sparkster 

der er ingen grund til at du føler dig stødt, og jeg tager bestemt ikke alle mænd over en kam, hvilket også fremgår af mit skriv. Men en mand med dårlig opførsel og psykopatiske træk, gør altså noget ved den måde som man som kvinde efterfølgende kommer til at tænke omkring mænd. I min tidligere tid som sugardater og nu semiproff. Må jeg sige at mænds opførsel generelt har udviklet sig til det dårligere og det er blevet mere råt og respekten ofte er lig nul i både skrift og tale. Jeg er ikke sart på det generelle plan, men jeg vil behandles ordentligt i sprog og tale samt ved den fysiske kontakt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 16 timer siden:

Kære Glædepigesometimes

Det er forkert hvad du gør.
Uanset hvor sur du er, så skal du ikke offentliggøre navne og telefonnumre på andre mennesker.
Det er dårlig stil.
Skynd dig at bede om at få slettet dit opslag.

Kære Tommy 

du har muligvis ret. Nu har jeg snuset rundt på siden her, og kan jo se, hvordan mænd uden blussel gerne giver kvinder det glatte lag i både positiv og negativ forstand. Jeg kan også se, at og heldigvis for det, at nogle mænd også forsvarer nogle af pigerne, når en mand ikke synes han har modtaget den service han havde forventet. 

Det er ok med kritik, men den bør gå begge veje. Jeg har ikke set et forum på denne side, hvor vi kvinder kan lave en anmeldelse af en mand, og om vi synes at “ servicen” fra hans side har været ok med kontakt, behandling undladelse at prutte om priserne og meget andet. 

Jeg savner et sted, hvor vi kvinder kan tage til genmæle, men også hjælpe og støtte hinanden omkring de frastødende mænd, der er, og advare hinanden om de værste. Hvor findes dette? 

Bh.

MK 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 2 timer siden:

Jeg savner et sted, hvor vi kvinder kan tage til genmæle, men også hjælpe og støtte hinanden omkring de frastødende mænd, der er, og advare hinanden om de værste. Hvor findes dette? 

Bh.

MK 

Den må du nok selv fabrikerer!

Fordi det er i hvert fald ikke det dette forum er tiltænkt til. Om du så kan få ejerne til at oprette et forum her på siden til det, er en anden sag. 

Og indtil da, så opfat og betragt denne site som en art trustpilot på GP’ere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Kære @Glædespigesometimes :

Jeg er enig med dig. Der vil altid være to sider af samme sag. Her på eroguide får man ( som regel ) kun den ene side. Og det er op til den enkelte læser om man vil tro på den ene side eller om man gerne vil høre den anden side også.  Og det er ikke alle GP der læser med og dem der gør kan eller vil måske ikke tage til genmæle af forskellige årsager.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke om det stadig eksisterer, men nogle GP´er lavede engang en slags mailiste hvor de udvekslede info.  Og ellers kan man vel betale for en annonce på EG. Der findes nogle fora, som kun kan ses og læses af annoncørerne.   En væsentlig udfordring er, at disse mænd, jo sjældent er personhenføre, hvorfor de hurtigt kan skifte nickname, email, telefon m.v, hvis/når de opdager at de er afsløret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, den 24/2/2019 at 17:03:

Og det er så grunden til, at man, som mand, benytter sig af taletidskort og en mail der er oprettet til formålet.
Jeg skal ikke kunne svare på, hvorfor han ikke ringede, om han er en time waster eller om der er sket ham noget, men det er da sådan et opslag, der gør, at jeg ikke ville turde besøg en given GP.

Tænk hvis jeg bliver forhindret (ulykke eller anden meget akut situation, der forhindrer at jeg ringer), og så bliver min info lækket på nettet.

Kære tosse 

hvis du har læst mit indlæg, vil du præcis vide, at det ikke er sådan at tingene er sket. Jeg var i kontakt med ham på SMS indtil 5-10 min. Før han skulle komme til mig. Det sidste han skulle var at ringe op, og der har ikke været ulykker her hos mig, så ville jeg have opdaget det. Jeg vil ikke udbasunere nogle mænd, der på en fornuftig måde bliver forhindret. Det kunne jeg aldrig finde på. I min tid som Sugardater og nu har jeg vidst hørt om alle de undskyldninger en mand kan komme på. 

1. Barns første sygedag lige meget hvilken dag i ugen det er, og om det er aften, morgen 

2. Min bil er punkteret 

3. Min bil er gået i stykker 

4. Jeg er kørt galt 

5. Jeg er desværre blevet kaldt på arbejde på min fridag, i min ferie etc. 

6. Om mange andre undskyldninger. Lad mig sige det med det samme. Nogle gange er det sikkert rigtigt, men jeg kan godt blive lidt ked af det, at jeg er skyld i at så mange mænds biler går i stykker, når de skal besøge mig ( ironi kan forekomme ) til gengæld håber jeg det giver arbejde hos nogle mekanikere. 

Kære mænd. Find på noget bedre. Sig slet og ret, Jeg kommer ikke. Jeg behøves ikke en forklaring, men vær dog ærlig i det mindste, og giv besked til os kvinder, hvis I ikke kommer. Det er så nederen at blive brændt af. 

Det ved en del af jer sikkert også, der har prøvet at blive brændt af en kvinde, hvad enten det har været på en restaurant, en date, eller et besøg hos en SB eller en glædespige. Jeg ved godt det også forekommer, og det skal vi jo tage i vores egen “ barm” om jeg så må sige. 

Må overveje om jeg kan finde ud af at lave et forum et sted, hvor kvinder fra SD og glædespiger kan skrive samme og hjælpe hinanden med de mest useriøse af slagsen, så vi kan få de er jer mænd, som er de bedste,  og som vi godt kan lide besøg af fremmet. 

I øvrigt tak for alle jeres indspark positive som mindre positive. Det har værer givtigt for mig at få luft. Håber at få kontakt til nogle af kvinder på siden, så vi kan hjælpe hinanden. 

Alt det bedste ønskes  til jer alle. 

Kh.

MK 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Glædespigesometimes skrev, for 49 minutter siden:

Kære tosse 

hvis du har læst mit indlæg, vil du præcis vide, at det ikke er sådan at tingene er sket. Jeg var i kontakt med ham på SMS indtil 5-10 min. Før han skulle komme til mig. Det sidste han skulle var at ringe op, og der har ikke været ulykker her hos mig, så ville jeg have opdaget det. Jeg vil ikke udbasunere nogle mænd, der på en fornuftig måde bliver forhindret. Det kunne jeg aldrig finde på. I min tid som Sugardater og nu har jeg vidst hørt om alle de undskyldninger en mand kan komme på. 

1. Barns første sygedag lige meget hvilken dag i ugen det er, og om det er aften, morgen 

2. Min bil er punkteret 

4. Jeg er kørt galt 

6. Om mange andre undskyldninger. Lad mig sige det med det samme. Nogle gange er det sikkert rigtigt, men jeg kan godt blive lidt ked af det, at jeg er skyld i at så mange mænds biler går i stykker, når de skal besøge mig ( ironi kan forekomme ) til gengæld håber jeg det giver arbejde hos nogle mekanikere. 

Kære mænd. Find på noget bedre. Sig slet og ret, Jeg kommer ikke. Jeg behøves ikke en forklaring, men vær dog ærlig i det mindste, og giv besked til os kvinder, hvis I ikke kommer. Det er så nederen at blive brændt af. 

Det ved en del af jer sikkert også, der har prøvet at blive brændt af en kvinde, hvad enten det har været på en restaurant, en date, eller et besøg hos en SB eller en glædespige. Jeg ved godt det også forekommer, og det skal vi jo tage i vores egen “ barm” om jeg så må sige. 

Må overveje om jeg kan finde ud af at lave et forum et sted, hvor kvinder fra SD og glædespiger kan skrive samme og hjælpe hinanden med de mest useriøse af slagsen, så vi kan få de er jer mænd, som er de bedste,  og som vi godt kan lide besøg af fremmet. 

I øvrigt tak for alle jeres indspark positive som mindre positive. Det har værer givtigt for mig at få luft. Håber at få kontakt til nogle af kvinder på siden, så vi kan hjælpe hinanden. 

Kh.

MK 

Super  godt  indspark,  og jeg er helt  enig  med dig.  De  mænd som  fortryder - giv  lyd  fra  jer at  I har  mistet  interessen. Det er  god  opførsel, og  det  skal vi  kvinder  selvfølgelig  også  huske.

Lige  nu  er  jeg selv   mættet af  useriøse  mænd og beskyldninger, og  vælger at  gå  i  hi  for en  periode. Det  eneste  rigtige  valg for  mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 3 timer siden:

Kære tosse 

2. Min bil er punkteret 

4. Jeg er kørt galt 

Kh.

MK 

Hvis du har læst, hvad jeg har skrevet, så har du allerede dit svar, jeg henviser derfor til tidligere kommentarer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Super  godt  indspark,  og jeg er helt  enig  med dig.  De  mænd som  fortryder - giv  lyd  fra  jer at  I har  mistet  interessen. Det er  god  opførsel, og  det  skal vi  kvinder  selvfølgelig  også  huske.

Lige  nu  er  jeg selv   mættet af  useriøse  mænd og beskyldninger, og  vælger at  gå  i  hi  for en  periode. Det  eneste  rigtige  valg for  mig. 

Kære Nemtøs.

pas godt på dig selv.

Mvh. PS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Det er da om efteråret man går i hi,nu er det forår så vågner man.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 12 timer siden:

Kære Tommy 

du har muligvis ret. Nu har jeg snuset rundt på siden her, og kan jo se, hvordan mænd uden blussel gerne giver kvinder det glatte lag i både positiv og negativ forstand. Jeg kan også se, at og heldigvis for det, at nogle mænd også forsvarer nogle af pigerne, når en mand ikke synes han har modtaget den service han havde forventet. 

Det er ok med kritik, men den bør gå begge veje. Jeg har ikke set et forum på denne side, hvor vi kvinder kan lave en anmeldelse af en mand, og om vi synes at “ servicen” fra hans side har været ok med kontakt, behandling undladelse at prutte om priserne og meget andet. 

Bh.

MK 

Kære Glædespigesometimes

Det eneste jeg anfægtede var, at du skrev mailadresse og telefonnummer på den kunde, der har snydt dig.

Og igen, uanset hvor sur du er - og hvor berettiget din kritik af vedkommende er - så er det dårlig stil at nævne folk med navne og telefonnumre.

Diskretion er en æressag i denne branche.

Vh Tommy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 28 minutter siden:

@Glædespigesometimes Modtager du gæster hjemme ? Eller har du lejet et sted til formålet ? 

Godmorgen 

lejer et sted til formålet. Da jeg var SB havde jeg nogle gange besøg hjemme. Det var i den grad belastende i perioder. Nogle mænd kom på alle tider af døgnet, og når det passede dem uden at vi havde aftalt det eller andet. Så det blev lavet om. 

Gid dag 

bh. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, den 26/2/2019 at 07:09:

Nogle mænd kom på alle tider af døgnet, og når det passede dem uden at vi havde aftalt det eller andet.

Nogle mænd er idioter. Beklager, men hyppigheden af idioter er alt andet lige nok større blandt mænd, der betaler for sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 1 minut siden:

Det er da selverkendelse der vil noget.

Nej, det er det ikke. Prøv at læse igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Nej, det er det ikke. Prøv at læse igen.

Nu skal vi nok ikke afspore tråden yderligere. Men hvis du mener hyppigheden af idioter er alt andet lige nok større blandt mænd, der betaler for sex. Du og jeg indrømmer sexkøb, så må vi jo være med i gruppen. Idioti afgøres ikke af en selv, men af øjnene der ser. Så læs og forstå du bare selv det du skriver.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 12 timer siden:

Nu skal vi nok ikke afspore tråden yderligere. Men hvis du mener hyppigheden af idioter er alt andet lige nok større blandt mænd, der betaler for sex. Du og jeg indrømmer sexkøb, så må vi jo være med i gruppen.

Ja, vi er med i gruppen. Men så længe det ikke er 100 % i gruppen, der er idioter, så siger det intet om, om vi er idioter.

Sagen er simpel: Sexkøbere er en blandet gruppe. Nogle mænd har en opfattelse af at være "berettiget" til alt muligt, især ift. kvinder, bare fordi de er mænd. Den slags mænd har en lavere tærskel for at betale sig til sex end gennemsnittet. Derfor vil der være flere af den slags i gruppen af sexkøbere end i gruppen af alle mænd. De samme mænd er en stor del af dem, der opfører sig som idioter over for kvinder - netop fordi de synes det er deres ret. Især når de har betalt.

Men jeg er ikke sådan en – jeg kender ikke dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...