Hop til indhold
Tanjamissen

Svindler på spil på annoncelight

Recommended Posts

Kontakt ikke denne person, vedkommende har lige prøvet at lave aftale med en ven og forlangte halvdelen forud,kontakt ikke personen . Personen er meldt til annoncelight og politiet.

5D13C59A-E017-46D5-B94F-FE4D9927F242.png

DE0577ED-99BD-41C1-B6C1-E8E36E81D98B.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Ja, tx for meldingen.

Og det er jo bare the never ending story... Ufatteligt, at ingen af udbyderne af annoncer gider gøre noget ved det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 14 minutter siden:

Kontakt ikke denne person, vedkommende har lige prøvet at lave aftale med en ven og forlangte halvdelen forud,kontakt ikke personen . Personen er meldt til annoncelight og politiet.

Er det mig eller er annoncen ellerede blevet slettet?

Formentlig arbejder AL ikke om søndagen så vedkommende må have læst med herinde eller være blevet advaret.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 9 minutter siden:

Er det mig eller er annoncen ellerede blevet slettet?

Formentlig arbejder AL ikke om søndagen så vedkommende må have læst med herinde eller være blevet advaret.....

Den er ikke slettet og det hænder de kigger på siden om søndagen og sletter de annoncer der er rapporteret ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, Lige nu:

Den er ikke slettet og det hænder de kigger på siden om søndagen og sletter de annoncer der er rapporteret ind

Ok. Har ellers forsøgt at søge på både lille linda og lillelinda19 uden held. Men det er måske fordi den er nyoprettet?

Kan du linke til den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Ok. Har ellers forsøgt at søge på både lille linda og lillelinda19 uden held. Men det er måske fordi den er nyoprettet?

Kan du linke til den?

Kan ikke huske hvordan man linker en annonce, men jeg har sat billede på af annoncen, er det ikke bare at gå på annoncelight og bladre ned til kl 14.57 der står den, rimeligt nemt vil jeg mene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 4 minutter siden:

Kan ikke huske hvordan man linker en annonce, men jeg har sat billede på af annoncen, er det ikke bare at gå på annoncelight og bladre ned til kl 14.57 der står den, rimeligt nemt vil jeg mene

Ville have været nemmest hvis du skrev hvilken landsdel.

Har forsøgt i Nordjylland og Jylland men kan ikke hitte den. Men det er måske forårssolen der har gjort mig blind :)

Men tak for advarslen alligevel.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 10 minutter siden:

Ville have været nemmest hvis du skrev hvilken landsdel.

Har forsøgt i Nordjylland og Jylland men kan ikke hitte den. Men det er måske forårssolen der har gjort mig blind :)

Men tak for advarslen alligevel.......

Gå ind på annoncelight.dk scroll nedad til du når kl14.57 og der står de. Det burde være meget nemt, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 34 minutter siden:

Det burde være meget nemt, 

Åbenbart ikke.

Er gået der inde. Hele landet og alle annoncer uanset køn/kategori. 

Et skærmdump af annoncer lige inden kl. 15 og lige efter viser hvad jeg ser. Enten er annoncen slettet eller så er den blevet opdateret så den er kommet højere op.

Men det nemmeste ville være et link fremover.......;)

Skærmbillede 2019-02-24 kl. 17.48.19.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Åbenbart ikke.

Er gået der inde. Hele landet og alle annoncer uanset køn/kategori. 

Et skærmdump af annoncer lige inden kl. 15 og lige efter viser hvad jeg ser. Enten er annoncen slettet eller så er den blevet opdateret så den er kommet højere op.

Men det nemmeste ville være et link fremover.......;)

Skærmbillede 2019-02-24 kl. 17.48.19.png

Den er der stadig og står hvor den hele tiden har stået meget meget nem at finde. Bare vis mig hvordan jeg linker en annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, Lige nu:

Den er der stadig og står hvor den hele tiden har stået meget meget nem at finde. Bare vis mig hvordan jeg linker en annonce

Du skal ikke skrive noget i søgefeltet. Du går bare ind på nettet og skriver annoncelight.dk og trykker søg så kommer siden frem og du scroller ned til kl 14.57 og der er den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 18 minutter siden:

 Bare vis mig hvordan jeg linker en annonce

Du går ind på annoncen. Så kopierer du du siden adresse med mus/eller telefon. Når det er gjort højreklikker du her i tråden og siger sæt ind og så er linket indsat.

Jeg har prøvet igen. Kan andre finde den eller søge den frem ?? For jeg kan åbenbart ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Du går ind på annoncen. Så kopierer du du siden adresse med mus/eller telefon. Når det er gjort højreklikker du her i tråden og siger sæt ind og så er linket indsat.

Jeg har prøvet igen. Kan andre finde den eller søge den frem ?? For jeg kan åbenbart ikke....

Tak for hjælpen, den er væk nu, men kommer nok på igen, svindlerne har det med at vende tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...