Hop til indhold

Bedste våde og dybe bj i den kommende uge?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har I forslag til hvor jeg den kommende uge kan rede mig et langt, vådt og dybt bj uden gummi med slik på kuglerne. Jeg foretrækker udenlandske i lækre lejligheder. 

Skrevet
GavmildeGert skrev, 1 time siden:

Har du selv erfaringer med at hun tilbyder en ydelse a la den jeg efterlyser? Og hvordan er hendes sted? 

Prøv at søg. 

Skrevet
GavmildeGert skrev, for 13 timer siden:

Har du selv erfaringer med at hun tilbyder en ydelse a la den jeg efterlyser? Og hvordan er hendes sted? 

Har besøgt hende en del gange, og ja hun giver et meget godt blowjob, helt til roden. Og så bliver hun bare ved og ved. Bollerne får også en tur, og hvis du er til det kan du komme i munden på hende. 

Stedet er dog en thai klinik, så det ikke helt en lækker lejlighed, men hvis du tager bagindgangen igennem baggården er det diskret nok.

Redigeret af IntegrationPending

Skrevet
IntegrationPending skrev, for 12 timer siden:

Har besøgt hende en del gange, og ja hun giver et meget godt blowjob, helt til roden. Og så bliver hun bare ved og ved. Bollerne får også en tur, og hvis du er til det kan du komme i munden på hende. 

Stedet er dog en thai klinik, så det ikke helt en lækker lejlighed, men hvis du tager bagindgangen igennem baggården er det diskret nok.

Gad godt tage bagindgangen på Tina ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.