Hop til indhold
Barske Rødskæg

ELMAZ - Karlslunde - Advarsel i ironi

Recommended Posts

Jeg havde i går chancen for at komme på pige sjov, uden mærkelige undskyldninger. Jeg undersøgte derfor flere annoncesider, for mine foretrukne præferencer Dansk, moden, GFE, intelligent kvinde, men ak enten skulle jeg til Fyn/Jylland uden andet ærinde, og så lang snor havde Brynhilde altså ikke givet. Nu var gode råd dyre, så jeg kontaktede ELMAZ i Karlslunde - der har flere positive anmeldelser herinde, ligesom hendes ydelser er alt inklusiv, og uden mærkelige tillæg som de fleste udenlandske. Disse Ryan-air gebyrer for at tage tøjet af, SF, kysse, røre etc. ødelægger altså alf for mig.

I annoncen angiver hun godt nok 29 år og fra Ungarn. Hvis jeg tillagde moms på alderen, var den nok næsten spiselig. Jeg skrev en SMS på engelsk, der kom promte svar, en SMS yderligere og aftalen var i hus. Jeg ankom til stedet, hvis ikke det er diskret findes diskret altså ikke, og blev lukket ind af Elmaz selv. Nu er jeg normalt ikke så meget til eksteriør, men hold da fest en flot pige, og jeg tror alderen passer, jeg fik i hvert tilfælde de der "pædofrans" tanker. Det glemte jeg nu hurtigt, da hun kastede sig i armene på mig, og kyssede mig som om vi havde kendt hinanden længe. 

Billederne er tydeligvis af hende med en anelse fotoshop, jeg syntes faktisk hun ser ældre ud på billederne end i virkeligheden. Til dem der er interesseret i forlygterne, ville hun i Troels Triers terminologi gå under  en "ja faktisk meget intelligent ung dame" de er sikkert hjulpet lidt på vej, men de føles nu ægte nok.

Jeg havde bestilt en time med alt, og der mangler efter min opfattelse intet. Andre har skrevet at hun var ret vild, så jeg havde oplyst at jeg var en  gammel, halvfed mand i dårlig kondition, så medmindre hun var i besiddelse af hjertestarter, måtte hun godt tage hensyn til det. Jeg gad vide hvordan det havde været hvis jeg ikke havde oplyst dette, for på et tidspunkt havde hun den fornøjelse, at give mig lidt kammeratlig mobning, da jeg lå som en strandet hval, og trak vejret som et damp-lokomotiv. Hun fik mig nu hurtigt på højkant igen, og jeg har til dato ikke prøvet noget lignende, det kan simpelthen ikke beskrives det skal opleves. Alene rideturen - jeg har aldrig oplevet en pige dreje rundt, samtidig med at hun rider i fuld galop, jeg begyndte at blive helt bange for om gummiet kunne holde. 

Elmaz taler et godt Engelsk, ikke formfuldent, men rigeligt til en fornuftig konversation. Hun virker til at nyde sit arbejde og er yderst behagelig, der er ingen snyd med tid og ydelser. Min eneste anke er at hun desværre ikke opholder sig i Danmark fast, for så havde jeg altså fundet min faste plads igen.

Her et halvt døgn efter føles min ynkelige krop totalt mørbanket, jeg har måttet undskylde mig med at jer er begyndt at løbetræne til halv-maraton. Så er advarslen givet videre, hvis andre vil forsøge sig.

Fortsat god weekend - BR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 2 timer siden:

Hvad gav du for en time med det hele?

Hej @Plaskeren

Jeg betalte 1.700,00 inden seancen, helt som der står i annoncen. Bagefter gav jeg så lidt drikkepenge for veludført arbejde, og fordi hun havde været nådig og lade mig overleve. Jeg kunne ellers se dødsannoncen for mig.  Barske Rødskæg

                                                                                   1959  -   2019

                                                                              Det tog 3 bedemænd

                                                                             4 dage, at viske smilet

                                                                                   af hans ansigt

:D

Redigeret af Barske Rødskæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, den 24.2.2019 at 17:09:

Hej @Plaskeren

Jeg betalte 1.700,00 inden seancen, helt som der står i annoncen. Bagefter gav jeg så lidt drikkepenge for veludført arbejde, og fordi hun havde været nådig og lade mig overleve. Jeg kunne ellers se dødsannoncen for mig.  Barske Rødskæg

                                                                                   1959  -   2019

                                                                              Det tog 3 bedemænd

                                                                             4 dage, at viske smilet

                                                                                   af hans ansigt

:D

der scorede jeg sku dagens grin...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, den 24/2/2019 at 17:09:

Hej @Plaskeren

Jeg betalte 1.700,00 inden seancen, helt som der står i annoncen.

Der står ikke rigtig noget med priser i annoncen. 1700,- ialt, var det så inkl anal?

Pft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Jlasian skrev, for 16 minutter siden:

Der står ikke rigtig noget med priser i annoncen. 1700,- ialt, var det så inkl anal?

Pft

Ja, det er inklusiv anal - ring til hende og bed om priser, så sender hun en sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jlasian skrev, for 46 minutter siden:

Der står ikke rigtig noget med priser i annoncen. 1700,- ialt, var det så inkl anal?

Pft

Har lige checket annoncen, og det er helt rigtigt, at der ikke står priser nu. Det syntes jeg ellers der gjorde, da jeg fandt den ellers har jeg læst det i en tidligere tråd. Ja det er 1700 for en time med den store pakke, og jeg syntes ikke at jeg manglede noget. I min optik er det value for money.

BR.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...