bustetfyr34 0 Skrevet 24. Februar, 2019 nogle der har deltaget i hendes gangbang før med den lækre lille blondie babe hun har annonce på annonce light Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bustetfyr34 0 Skrevet 24. Februar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/249537 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrbDaddy 22 Skrevet 24. Februar, 2019 Der er lidt forvirring med datoer, og det faktum at vi kun har 30 minutter synes jeg er lidt besynderligt.. Forestil jer 5 mand med kun 30 minutter... Jeg er meget nysgerrig dog! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 24. Februar, 2019 Synes jeg har set denne annonce være flere steder i landet, så jeg tror hun/ de turnerer lidt rundt. Synes dog 1000 kr. For 30 min er lidt i den dyre ende. De andre annoncer jeg har kigget på har tiden været 1 time. En flot kvinde, men det minder mest af alt om noget, der bare skal overstås og give hurtige penge. Jeg kan tage fejl, da jeg ikke har været der selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg