Stålarbejder 6 Skrevet 24. Februar, 2019 Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge denne lille frækkert. https://annoncelight.dk/showad/270366 Flot,sød og har god tid.. Startede med en lækker 69’er, saftig og fræk fisse og rigtigt godt blow uden gummi.(dog mod lille merpris) men pengene værd Derefter en tur bagfra,mega lækker wiev ned over hendes røv og svajende ryg Sluttede af med et fantastisk blow hvor hun fik det hele ud over brysterne Pigen gir sig fuldt ud Privat og diskret lejlighed Skal helt sikkert forbi hende igen når pungen er fuld igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
devilde 40 Skrevet 24. Februar, 2019 Spøjst at hun så hurtigt linker til din bedømmelse, som i øvrigt er din første 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stålarbejder 6 Skrevet 26. Februar, 2019 (edited) Hmm hun spurgte om jeg ville anmelde hende og det har jeg gjort.. Det er der vel ikke noget forkert i... Er ny i denne verden så ville blot dele min oplevelse.. Hun er så åbenbart flyttet til århus,huset med lejligheden var osse lidt skummelt i Hobro.. Redigeret 26. Februar, 2019 af Stålarbejder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 26. Februar, 2019 heller ikke de rigtige billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg