Lærke Love 2 Skrevet 24. Februar, 2019 Hej friske fyrre Jeg har nu læst rigtig mange forskellige anmeldelser hvor i virkelig går op i detaljer hos de enkelte piger. For mig lyder det nu mere som i er gået lidt i stå i jeres sex udvikling og har glemt hvorfor i er taget på bodellers Er det ikke lidt gammeldaws at sammenligne pigerne for at pigen skal få en go anmeldelse af en oplevelse som i selv er 50% ansvarlig for, men er 50% fraværende i fordi du heletiden analyserer på alt der sker NYD NU DEN SEX FOR REVLED ! Hvad skal der til for at du skriver om en pige ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 24. Februar, 2019 Nemt nok: Pigen skal bare har charme og varme i lange baner, så skal selve oplevelsen være gensisig og mindeværdig. Jeg har besøgt piger, som var så dejlige , at selvom vi ikke havde sex ( det havde vi så), så ville det stadigvæk have været en utrolig dejlig oplevelse. Lige nu trænger jeg til en sjov nat, med fortrolg snak og pjat og nærvær uden sex (jeg savner min gamle kæreste lige nu), men det finder man nok ikke med en GP'er `? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 24. Februar, 2019 det der tænder mig. at jeg mærker, hun har lyst til mig, hun kan lide sit job ( skuespil eller ej ) at hun også kan tage styringen. så ser hellere hun er , medlevende- har humor- end hun er model typen , hvor alt sidder 100 %. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 592 Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) For mig er det vigtigt at jeg kan genfinde pigen jeg har set i annoncen. Kan være i udseende, glimtet i øjet eller ydelserne hun tilbyder vs hvad hun er med på når man står der F2F. En af mine stjerne oplevelser er stadig et ungt skandinavisk par (anmeldt herinde af mig og flere andre) men de udstrålede bare at de havde lyst til at lege så et kæmpe smil på læben bagefter for noget af det bedste ever. men intet er jo mejslet i sten. Mødte en via annoncelight hvor billeder og person slet ikke hang sammen. Hun var nok i 60erne og jeg var ved at gå MEN hun havde en charme og indlevelse der bare gjorde den time helt unik i hendes selskab og jeg blev helt forpustet ! Andre fede oplevelser er som for nylig hvor det egentlig blot skulle være en quickie med en ungarsk pige sidst på hendes vagt. Da jeg ikke er helt ung længere men derimod lidt erfaren kunne jeg godt mærke hun havde undertrykt sin lyst hele dagen. Så 15 min blev til en time hvor kun kom så det sprøjtede over det hele. en anden ungarsk pige super køn på annoncen og også i virkeligheden. Men vores kem passede ikke sammen. Hvor jeg kan li noget blidt ville hun ha det hårdt osv. summasummarum er at man aldrig ved helt om det duer sammen. Og det er vel egentlig også fedt og en del af spændingen. Redigeret 24. Februar, 2019 af bifyr71 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 24. Februar, 2019 Jeg er lidt morgen tungnem, så jeg forstår ikke sammengængen mellem trådens titel og det indlæg TS har forfattet. Derfor vælger jeg kun at svare på trådens titel: Hvad tænder dig? Det gør en kvinde der viser lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) Autenticitet er afgørende for mig. Så det, der sker mellem ørerne, er lige så vigtig, som det, der sker mellem benene. Jeg skal opleve, at hun er nærværende. Jeg skal tror på, at hun kan lide, det hun laver, at hendes lyst er oprigtig , at hun kan lide at være sammen med mig, og at hun nyder det og får orgasme (selv om det er fake, men det bilder jeg mig ind, at jeg kan fornemme), og jeg skal opleve, at hun også ved, at det ikke bare handler om at sprede benene. Hvis det er på plads, kan jeg tænde på hende. Har hun så også dejlige kvindelige former, så er jeg solgt ...eller købt Redigeret 24. Februar, 2019 af pussycatman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) 1. Lyst / begær (Ja det er købt og falsk, men det virker. og det er det der købes) Har sagt det før, de piger der tror manden er åhh så vild bare hun lægger sig på ryggen og giver ham adgang til hendes fantastiske fisse. Ja de misforstår, for højre hånd vinder HVER gang på den oplevelse. Kom lige i tanke om de der oplevelser. Pigen vil hurtig have kondom på en halvstiv pik, og så bliver der bare hugget løs på den, med hånd, mund eller fisse. Så hurtigt som muligt skal der udløsning til. Jamen det er komisk så mærkelig det er. 2. Tilstede (Deraf, total turn off, at mobilen ligger og siger lyde) 3. Sand annonce. Hvilken kvinde og type det skal være er jo meget forskellig, så ingen er forkert, og ingen rigtig. Og må man jo selv vælge. (Men derfor også så mange indlæg om forkert foto, for allerede ved fake foto går det jo galt, og skuffelsen opstår i døren) Redigeret 24. Februar, 2019 af Mr Comeagain 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 656 Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) Det der tænder ér 1) en sød, dejlig, frisk og fræk pige, der gider spillet, ikke bare en gang Frem & Tilbage. 2) også meget gerne verbalt fræk (dirty talk), for husk når hjernen er sexuelt opstemt, så behøver du ikke at okse så meget med ham og det er sjovere for både pige & kunde. 3) En der gider kysse, kæle, nusse, kramme, røre & rave, scorer højt hos mig. 4) Forspil & Efterspil. 5) udseende har selvfølgelig også en betydning, men jeg synes ofte, at de der ser rigtigt godt ud, ikke er dem der gir den bedste sex, de kan bedre få mændene til at komme igen, selvom sidste gang faktisk ikke var særligt godt ( vi håber lidt på, at det blir bedre næste gang) fordi hun bare tænder os. Turn offs: 1) Det der ikke tænder, er når man bliver forført og luret til at købe en ydelse, og såsnart pengene er betalt, så skifter hun fuldstændig karakter, som en kedelig halvsur og fortravlet pige, der bare vil ha det overstået i en fart. Når det for hende, bare drejer sig om få pengene i kassen og så at få skudt kanonen af i en hvis fart og så ellers få ham sparket ud af røret i en aller helvedes fart, ja så kan man squ få meget mere ud af, selv at fyrre den af og det endda hel gratis. (det må være de piger der lever af éngangs kunder) ikke fordi jeg ikke forstår det, for sex i timevis, kan næppe være sjovt for ret mange af os, det gælder jo også i de fleste andre brancher, de fleste ser jo kun frem til fyraften og weekend. Men sex skal jo være hyggeligt og rart vi kommer jo ikke kun for orgasmen, men for at være sammen med en pige, om at lave en dejlig orgasme med mere. så mit råd til pigerne er, at I ikke tager flere vagter, end at I kan holde dét ud. 2) Når hun bare rejser sig og tager tøj på og går ud lige så snart den er gået på ham, jeg kan godt lide, at når den lige er tørret af, at hun så lige lægger sig ned ved siden af mig og kæler og snakker lidt, som pige kan du måske godt synes, det er spild af tid, men det tror jeg nu ikke dét er, fordi når du gør det, så er du jo igang med at sælge næste gang til ham, når han én dag igen er liderlig og vil ha en pige, så er det måske dig han vælger, ved bare at nurse ham lidt om ham efter nu og her. 3) En pige der er smurt ind i makeup & stinker langt væk af parfume og cigaret-røg, dur heller ikke. 4) Høje Priser. Redigeret 24. Februar, 2019 af leo kbh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 25. Februar, 2019 leo kbh skrev, for 12 timer siden: 2) også meget gerne verbalt fræk (dirty talk), for husk når hjernen er sexuelt opstemt, så behøver du ikke at okse så meget med ham og det er sjovere for både pige & kunde. det her lyder meget forvrøvlet for det første lyder det som om du vil gøre det til noget generelt for de fleste, men spørgsmålet er jo hvad DU tænder på. Og ovenstående kan jeg ikke genkende som generelt eller almindeligt eller gennemsnitligt for det andet: så behøver du ikke at okse så meget med ham?? what the huh?!? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 25. Februar, 2019 aaisha skrev, 1 time siden: for det andet: så behøver du ikke at okse så meget med ham?? what the huh?!? Stodderen kommer hurtigt hvis pigen er kælen fra starten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 25. Februar, 2019 DETH skrev, for 3 minutter siden: Stodderen kommer hurtigt hvis pigen er kælen fra starten. kælen er da ikke det samme som dirty talk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 25. Februar, 2019 aaisha skrev, for 3 minutter siden: kælen er da ikke det samme som dirty talk Har du fået nej-kysen på i dag Kælen/Dirty/kneppeklar, whatever floats your boat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 25. Februar, 2019 DETH skrev, 1 time siden: Har du fået nej-kysen på i dag Kælen/Dirty/kneppeklar, whatever floats your boat. det er tydeligt at du ikke fattede mit indlæg, så jeg gider ikke at gå ind i en kyse-snak, det har nemlig intet med sagen at gøre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 25. Februar, 2019 aaisha skrev, 1 time siden: det er tydeligt at du ikke fattede mit indlæg, så jeg gider ikke at gå ind i en kyse-snak, det har nemlig intet med sagen at gøre Ditto 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 25. Februar, 2019 aaisha skrev, for 2 timer siden: det er tydeligt at du ikke fattede mit indlæg, så jeg gider ikke at gå ind i en kyse-snak, det har nemlig intet med sagen at gøre Synes altid du er så konfrontatorisk. Hvis jeg nogensinde skulle besøge dig skulle det i hvert fald ikke være for at få en GFE. Ledte jeg efter noget verbal ydmygelse eller lignende tror jeg til gengæld du vil være fremragende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 25. Februar, 2019 det er nu ikke min mening at fremstå konfrontatorisk jeg gider bare ikke at køre ned ad en formålsløs sidevej når det er hovedvejen der fører mig frem til det egentlige og så er jeg nok bare løbet tør for silkepapir og lyserøde gavebånd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 25. Februar, 2019 Lærke Love skrev, den 24/2/2019 at 06:42: Hej friske fyrre Jeg har nu læst rigtig mange forskellige anmeldelser hvor i virkelig går op i detaljer hos de enkelte piger. For mig lyder det nu mere som i er gået lidt i stå i jeres sex udvikling og har glemt hvorfor i er taget på bodellers Er det ikke lidt gammeldaws at sammenligne pigerne for at pigen skal få en go anmeldelse af en oplevelse som i selv er 50% ansvarlig for, men er 50% fraværende i fordi du heletiden analyserer på alt der sker NYD NU DEN SEX FOR REVLED ! Hvad skal der til for at du skriver om en pige ? Simon sagde det bedst. Det kan godt være, at man ikke kan købe kærlighed for penge – men man kan købe noget, der ligner til forveksling oplever jeg det. Går jeg ikke op i teknik eller analysere noget som helst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg