Hop til indhold

Rossy - et par spørgsmål

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener at Rossy har været i byen tidligere. Jeg forstår ikke helt annoncen - hun skriver fx.:

I put you in 4 I make a straw and I massage the prostate. . .

og senere:

I have a Masajito with all my soft and perfumed body I climb on yours for when you are totally relaxed we can finish it with

Skrevet

Nu gætter jeg kun. 

Jeg tror, hun har fået byttet om på rækkefølgen. Hun starter med B2B massage (masajito delen). 

Derefter er der tre muligheder for afslutning. 

Det spanske ord for straw "paja" kan også betyde masturbation. Valgmulighed nr. 3 er derfor nok en "malkning" som vist på et par af hendes billeder. 

Redigeret af Alcacer

Skrevet

Synes denne er endnu mere kryptisk : "I do a good handjob with my tits, while I suck your dick" :-o. Jeg har slet ikke fantasi til at sætte billeder på dette scenarie :shock:. Femfingrede bryster og teleskophals er nyt for mig! Multi-tasking taget til nye højder :razz:

Redigeret af Curiosity

Skrevet

"Put you in 4 and I massage the prostate" kunne måske også være at hun vil have dig på alle 4 så enden/prostata bedre nås??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.