Hop til indhold

Recommended Posts

hej nu kan jeg se de har profil igen på annoncelight med gode billeder af hans kone fra sydamerika på 33 år og tænkte så om der var nogen der har besøgt dem sidst de var i Danmark ???

Hun ser jo super fræk ud syntes jeg men vil da gerne høre nogle beskrivelser fra nogen der har været der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

sidste gang blev det aflyst i sidste øjeblik, der skulle holdes GB

og jeg var tilmeldt dagen før fik jeg en mail at det var aflyst,

så jeg tror ikke rigtig på dem denne gang..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer. Jeg har været sammen med "Tag min kone" et par gange. sidst de legede. har kun posetivt at sige der. super fræk pige som virkelig vil kneppe.

knajt du skrev det blev aflyst? var det ikke kun det gb der blev prøvet stablet på benene.

Men pga. for få deltagere blev det aflyst.

for jeg var da sammen med den søde pige et par gange.

synes som casper at hun er fræk. også irl.

til gammel rotte. Jeg er helt sikker på det er den samme pige på de billeder og tror også de er gift. Er helt sikker på det er frivilligt hun gør det.

de virkede som meget alm. mennesker da jeg så dem sidst. Sad og snakkede lidt med dem bagefter.

Hvor de fortalte at det var hendes fantasi at prøve det. Den tror jeg på, for da vi lå og legede på sengen blev pigen så våd at det stadig imponerede mig. Elsker at slikke en våd fisse og det var ikke creme der gjorde hende våd kunne jeg smage.

Jeg tog nogle billeder af vores leg dengang. har lige set dem igennem og er sikker på det er samme pige på de billeder.

og er helt sikker på jeg bliver nødtil at prøve en tur mere med hende.

mvh. mr. horny

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun har nogle rimelige priser..

1 time alm sex (med kondom) + blow(uden) hvor du må komme alle de gange du kan og alle steder over bæltestedet 1000kr

analt + 500, Billeder/video + 500 efterfølgende timer + 500/timen..

ska da prøve hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv det. som jeg kan huske er hun sku en frækkert. ;)

sikke nogle lækre billeder på profilen de bliver jo skiftet jævnligt den med dildoen er jeg pjattet med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...