Hop til indhold
Nyeveje

Det lyder for godt til at være sandt?

Recommended Posts

Stadig falske billeder og der er røget en anmeldelse afsted for falske billeder.

Telefonnummer er i øvrigt: 91469536

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
TEISOFUT skrev, for 35 minutter siden:

Det er Gigi og Lilly, de har været her masser af gange, men ikke så meget de seneste par år :)

Dem fra den notoriske kælder på Tagensvej? Sidst var der vist et hav af dårlige anmeldelser, hvis jeg husker rigtigt? Jeg besøgte selv Lily med ringe resultat. De nuværende billeder ligner (heller) ikke, hvis det er dem jeg tænker på. (NB billeder fra gamle annoncer i den tråd)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, kan genkende deres billeder på 100 meters afstand :) den eneste der er noget værd er til gengæld kun Gigi (brunetten). Ville give hende 7/10 fra mit eneste møde med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
TEISOFUT skrev, for 10 minutter siden:

Ja, kan genkende deres billeder på 100 meters afstand :) den eneste der er noget værd er til gengæld kun Gigi (brunetten). Ville give hende 7/10 fra mit eneste møde med hende

Det er muligt at det er Gigi og Lilly, men det er på ingen måde dem på billederne. Ihvertfald ikke nu her mens jeg skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Sacrecoeur skrev, for 16 timer siden:

Det er muligt at det er Gigi og Lilly, men det er på ingen måde dem på billederne. Ihvertfald ikke nu her mens jeg skriver.

Gav dem et kald - det er Gigi og Lily. Har kun været sammen med Gigi - det var en fin oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
Sacrecoeur skrev, den 24.2.2019 at 15:18:

Gav dem et kald - det er Gigi og Lily. Har kun været sammen med Gigi - det var en fin oplevelse.

Ja - Gigi - hun må så være blevet lyshåret og Lily mørkhåret - mærkeligt.... At de så ikke ligner voldsomt, det er jo kun en detalje

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...