AalborgFyren9000 1 Skrevet 22. Februar, 2019 Jeg vil gerne besøge en GP for første gang, og vil derfor spørge jer om der er nogle underforståede ting jeg bør være opmærksom på for at undgå misforståelser/pinlige situationer? Er der nogen danske GP'er i Aalborg som i kan anbefale til en newbie der er ekstra god til at "hjælpe en på vej" / føre an første gang? :-) På forhånd tak og go' fredag! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 22. Februar, 2019 AalborgFyren9000 skrev, for 2 timer siden: Jeg vil gerne besøge en GP for første gang, og vil derfor spørge jer om der er nogle underforståede ting jeg bør være opmærksom på for at undgå misforståelser/pinlige situationer? Er der nogen danske GP'er i Aalborg som i kan anbefale til en newbie der er ekstra god til at "hjælpe en på vej" / føre an første gang? På forhånd tak og go' fredag! Mit første råd er at flytte tråden over i efterlysninger i Jylland, så får du nok flere svar. Mit andet råd er at være dig selv når du møder en gp, medmindre du er psykopat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 22. Februar, 2019 (edited) AalborgFyren9000 skrev, for 3 timer siden: Jeg vil gerne besøge en GP for første gang, og vil derfor spørge jer om der er nogle underforståede ting jeg bør være opmærksom på for at undgå misforståelser/pinlige situationer? Er der nogen danske GP'er i Aalborg som i kan anbefale til en newbie der er ekstra god til at "hjælpe en på vej" / føre an første gang? På forhånd tak og go' fredag! Du skal besøge sweet Sophie, hun er ikke dansk, men så sød og dejlig en pige med den lækreste krop og som at være sammen med din kæreste. Hun er ikke i Aalborg lige nu, men kommer inden længe, 100% værd at vente på. https://annoncelight.dk/showad/258080 Redigeret 22. Februar, 2019 af klinikfuckers 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 22. Februar, 2019 AalborgFyren9000 skrev, for 5 timer siden: Jeg vil gerne besøge en GP for første gang, og vil derfor spørge jer om der er nogle underforståede ting jeg bør være opmærksom på for at undgå misforståelser/pinlige situationer? Er der nogen danske GP'er i Aalborg som i kan anbefale til en newbie der er ekstra god til at "hjælpe en på vej" / føre an første gang? På forhånd tak og go' fredag! Tjek sweet Sophie anmeldelser op hun har i sin annonce. SMS hende evt inden og forklar du er ny osv, jeg lover dig hun tager sig godt af dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 22. Februar, 2019 klinikfuckers skrev, for 4 timer siden: Du skal besøge sweet Sophie, hun er ikke dansk, men så sød og dejlig en pige med den lækreste krop og som at være sammen med din kæreste. Hun er ikke i Aalborg lige nu, men kommer inden længe, 100% værd at vente på. https://annoncelight.dk/showad/258080 Rigtig godt råd. Kan helt tilslutte mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg