Hop til indhold
AalborgFyren9000

Gode råd og anbefalinger første gang?

Recommended Posts

Jeg vil gerne besøge en GP for første gang, og vil derfor spørge jer om der er nogle underforståede ting jeg bør være opmærksom på for at undgå misforståelser/pinlige situationer?

Er der nogen danske GP'er i Aalborg som i kan anbefale til en newbie der er ekstra god til at "hjælpe en på vej" / føre an første gang? :-) 

På forhånd tak og go' fredag! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
AalborgFyren9000 skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne besøge en GP for første gang, og vil derfor spørge jer om der er nogle underforståede ting jeg bør være opmærksom på for at undgå misforståelser/pinlige situationer?

Er der nogen danske GP'er i Aalborg som i kan anbefale til en newbie der er ekstra god til at "hjælpe en på vej" / føre an første gang? :-)

Mit første råd er at flytte tråden over i efterlysninger i Jylland, så får du nok flere svar. 

Mit andet råd er at være dig selv når du møder en gp, medmindre du er psykopat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgFyren9000 skrev, for 3 timer siden:

Du skal besøge sweet Sophie, hun er ikke dansk, men så sød og dejlig en pige med den lækreste krop og som at være sammen med din kæreste. Hun er ikke i Aalborg lige nu, men kommer inden længe, 100% værd at vente på. https://annoncelight.dk/showad/258080

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgFyren9000 skrev, for 5 timer siden:

Tjek sweet Sophie anmeldelser op hun har i sin annonce. SMS hende evt inden og forklar du er ny osv, jeg lover dig hun tager sig godt af dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 4 timer siden:

Du skal besøge sweet Sophie, hun er ikke dansk, men så sød og dejlig en pige med den lækreste krop og som at være sammen med din kæreste. Hun er ikke i Aalborg lige nu, men kommer inden længe, 100% værd at vente på. https://annoncelight.dk/showad/258080

Rigtig godt råd. Kan helt tilslutte mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...