Hop til indhold

Recommended Posts

ulrik levere skrev, 1 time siden:

:D

wau 12 timer --men han døde med et smil om sin mund tænker jeg !!!:D

men helt ærligt , hvis jeg skulle lægge så mange penge( godt 20 K)-- ,, så  ville jeg ønske mig bedre omgivelser , og room service etc.

både for min egen skyld--men da også for pigen , så hun kunne have en fin oplevelse--udover pengene.

men 2 timer , det kunne jeg finde på--med en speciel pige hos jer.

du er sød ,  du svare godt--tak.

ulrik

Desværre var han så fuld at han falde i søvn efter den første time og vågnede klokken 06 om morgenen hvor han ikke anede hvor han var henne.. Det må være akavet at vågne op ved siden af en nøgen pige og ikke huske noget:lol:.. Men han tog det pænt og var tilfreds nok til at han kom weekenden efter og købte 8 timer og nogle uger efter og købte 12 timer mere:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 5 minutter siden:

Jennifer,ved du hvorfor hjemmesiden er uden info om jer piger?

En selfie er jo rigeligt men sikkert ikke "fint" nok holdt op imod den klasse de forsøger og udstråle:)

Enzo.

Det har noget at gøre med at på et sted med vagtplan og billeder vil der altid være noget for jer mænder at beklage jer over:P.. Enten fordi den lovede pige evt er blevet syg og der er lavet en hastig udskiftning eller fordi billederne måske ikke lige passer med vægten som pigen har lige efter sin mens eller lignende:lol:..

Billeder er tit taknemmelige også selvom det måske ikke er et bevidst bedrag fra pigens side af.. 

Og så fordi udvalget er så stort (med normalt 6 piger pr aften) at man tænker at der er stor sandsynlighed for at i hvertfald en af pigerne falder i gæsternes smag:D.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det har noget at gøre med at på et sted med vagtplan og billeder vil der altid være noget for jer mænder at beklage jer over:P.. Enten fordi den lovede pige evt er blevet syg og der er lavet en hastig udskiftning eller fordi billederne måske ikke lige passer med vægten som pigen har lige efter sin mens eller lignende:lol:..

Billeder er tit taknemmelige også selvom det måske ikke er et bevidst bedrag fra pigens side af.. 

Og så fordi udvalget er så stort (med normalt 6 piger pr aften) at man tænker at der er stor sandsynlighed for at i hvertfald en af pigerne falder i gæsternes smag:D.. 

JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

ah i dag mandag --er der nu nok ikke 6 piger --i hvertfald ikke hele aftenen .--vel.

er der meget sygdom på CSC--håber ikke det er smitsomt:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Tak for svar:)

6 piger pr. Aften er sgu da et meget godt udvalg,og så giver det god mening med den manglende info.

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har været to gange på CSC og kunne godt tænke mig flere besøg.  Men manglen på en vagtplan gør jo enhver besøg lidt uforudsigeligt og jeg vil helst hygge med en dansk pige som godt kan lide at modtage fransk. :P

Ved du om det er i orden hvis man pænt takker nej og forlader stedet hvis ingen af pigerne er ens type? Eller ses man som en useriøs "lurer" hvis man gør?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ulrik levere skrev, 1 time siden:

ah i dag mandag --er der nu nok ikke 6 piger --i hvertfald ikke hele aftenen .--vel.

er der meget sygdom på CSC--håber ikke det er smitsomt:D

Jeg har endnu ikke oplevet at der var mindre end 4 piger på vagt efter klokken 22.. Fra klokken 16-22 kan der godt være mindre end 4 piger.. Men det er sjældent f.eks torsdag, fredag og lørdag.. Mandag, tirsdag og onsdag har vi piger det faktisk også rigtig godt med den mindre konkurrence der er ved færre piger da antallet af gæster er mindre de dage^_^.. 

Nej ikke mere end generelt andre steder.. Dog sker det da at der er ustabile piger der ikke kommer på deres vagter eller syge børn eller sygdom ved os selv.. Og så holder vi fri så vi ikke smitter:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LilleSkutt skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har været to gange på CSC og kunne godt tænke mig flere besøg.  Men manglen på en vagtplan gør jo enhver besøg lidt uforudsigeligt og jeg vil helst hygge med en dansk pige som godt kan lide at modtage fransk. :P

Ved du om det er i orden hvis man pænt takker nej og forlader stedet hvis ingen af pigerne er ens type? Eller ses man som en useriøs "lurer" hvis man gør?

Man må meget gerne komme, kigge og gå igen^_^.. Huspasseren tilbyder også gerne en kold øl og rådgivning i hvornår man har størst sandsynlighed for at møde lige den type pige man leder efter;).. Så længe man selv er respektfuld og hilser pænt på pigerne så er der ingen ko på isen og generelt oplever jeg en mindre irritation over dem der gå igen på CSC end dem der f.eks har booket tid på Romantica men som ikke kommer.. Vi piger er ikke dumme og vi har oplevet lurer nok i vores livstid til at vi sagtens kan skelne mellem det og så en gæst der bare ikke fandt hvad han søgte den dag<3.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Man må meget gerne komme, kigge og gå igen

Altså selvfølgelig ser vi helst at man bliver med en af os dejlige piger men det lykkes jo ikke altid at falde i alles smag og det har vi forståelse for.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har endnu ikke oplevet at der var mindre end 4 piger på vagt efter klokken 22.. Fra klokken 16-22 kan der godt være mindre end 4 piger.. Men det er sjældent f.eks torsdag, fredag og lørdag.. Mandag, tirsdag og onsdag har vi piger det faktisk også rigtig godt med den mindre konkurrence der er ved færre piger da antallet af gæster er mindre de dage^_^.. 

Nej ikke mere end generelt andre steder.. Dog sker det da at der er ustabile piger der ikke kommer på deres vagter eller syge børn eller sygdom ved os selv.. Og så holder vi fri så vi ikke smitter:P.. 

ja du har jo et godt punkt det -Jennifer.---I piger skal jo også kunne tjene  nogle penge --så der skalvære balance   i mellem antal af piger--og gæster.

det har du ret i !!!!!:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
knaegten skrev, den 26.2.2019 at 11:05:

Tak for svar Jennifer, er der flest piger torsdag , fredag eller lørdag?

Der er alle 3 dage du nævner 6 piger på vagt efter klokken 22 i hvertfald.. Og sandsynligheden for at der også er 6 piger om dagen er også størst de nævnte dage.. Jeg tror i morgen at der måske mangler en på dagen fordi jeg først møder ind klokken 22 og normalt har dagen^_^.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...