Hop til indhold

Recommended Posts

https://copenhagensaunaclub.dk/

hej--er der nogen af jer der har været der i år ??

Er der kommet nogen nye piger --eller er  det de samme son sidste  år ??

nogen der specielt kan anbefales--jeg kan godt li  mindre kvinder.

et hvert råd ,  modtages med tak --har nemlig tænkt mig  at besøge stedet igen--var der 1 gang sidste år .

på forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mindre kvincer?

Tjek når den smukke Jennifer Joy (tidliger Jennifer Romantca).

Hun er en lillebitte pige med en kanon udstråling, der helt sikkert blæder dig omkuld :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 3 timer siden:

Mindre kvincer?

Tjek når den smukke Jennifer Joy (tidliger Jennifer Romantca).

Hun er en lillebitte pige med en kanon udstråling, der helt sikkert blæder dig omkuld :-)

Tak :P

hvor finder jeg hende ---hvordan ser hun ud ???

Ulrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Jeg ved der er kommet en del nye piger det sidste år:D.. Især torsdag-fredag ville være gode bud:lol:.. 

:D--tak , pænt af dig , at svare .

hvem  er tilbage af de  `` gamle``.

det er en skam at der ikke er fotos på hjemme siden--man kunne jo bare gøre ansigterne utydelige --samt en vagt plan --det har de fleste andre clubs.

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
ulrik levere skrev, for 1 minut siden:

:D--tak , pænt af dig , at svare .

hvem  er tilbage af de  `` gamle``.

det er en skam at der ikke er fotos på hjemme siden--man kunne jo bare gøre ansigterne utydelige --samt en vagt plan --det har de fleste andre clubs.

knus

arbejder du der også ????

har set en lille mørk latina der --??

Del dette indlæg

Link til indlæg
ulrik levere skrev, for 10 minutter siden:

johansen , hvorfor ??--om jeg må spørge  ?

Bare ikke et navn jeg har set før, så nysgerrig efter at vide om det rent faktisk er et navn.

Redigeret af People Pleaseren

Del dette indlæg

Link til indlæg
ulrik levere skrev, for 2 timer siden:

arbejder du der også ????

har set en lille mørk latina der --??

Fotos og vagtplan kører CSC ikke med fordi hvis pigen så skulle blive syg eller lignende kan der laves en udskiftning uden nogen bliver skuffet:D.. Fotos kan igen snyde meget også selvom det måske ikke er bevidst fra pigens side af.. Hun kan have taget 5 kilo på siden billederne blev taget og billeder er dyre at få taget^_^.. 

Jeg arbejder på CSC ja:P.. 

Jeg ved ikke hvem du evt har mødt af pigerne så det svært at fortælle dig om nogle af de gamle du kender stadig er der:D.. Men der er mange søde og smukke piger.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@JenniferRomantica

nu er jeg lidt nysgerrig:

hvor slår du dine folder for tiden udover romantica og CSC? Romantica er ikke lige mit favorit sted.

Det er desværre længe siden jeg har haft firnøjelsen af dit sprøde selskab øv

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

@Gh0st jeg er kun på Romantica og CSC for tiden^_^.. Og mest på CSC faktisk.. 

jennifer ,

er det muligt at lave private aftaler med dig , eller de andre piger på CSC ??

jeg tænker på en aften på admiral hotellet ( der bor jeg ret ofte ), med lidt mere stil -end der er  i clubben.

drinks  i baren, evt spise sammen først , og flirte etc,

Ulrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
ulrik levere skrev, 1 time siden:

jennifer ,

er det muligt at lave private aftaler med dig , eller de andre piger på CSC ??

jeg tænker på en aften på admiral hotellet ( der bor jeg ret ofte ), med lidt mere stil -end der er  i clubben.

drinks  i baren, evt spise sammen først , og flirte etc,

Ulrik

Jeg ved at nogle af pigerne gør sig i besøg ud af huset men det mest hvis de har haft en gæst i flere timer som de føler sig trygge ved^_^..

Jeg gør ikke selv da jeg simpelthen er en bangebuks og har et ansvar for at passe på mig selv:P.. Selvom det lyder hyggeligt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Jeg ved at nogle af pigerne gør sig i besøg ud af huset men det mest hvis de har haft en gæst i flere timer som de føler sig trygge ved^_^..

Jeg gør ikke selv da jeg simpelthen er en bangebuks og har et ansvar for at passe på mig selv:P.. Selvom det lyder hyggeligt.. 

:)

jeg kan godt forstå dine  bevæge grunde .

kan man hos CSC--booke en pige for flere timer --det viste jeg ikke . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ulrik levere skrev, for 2 minutter siden:

:)

jeg kan godt forstå dine  bevæge grunde .

kan man hos CSC--booke en pige for flere timer --det viste jeg ikke . 

Du kan købe alle de timer du vil:D.. Jeg har da før haft den samme gæst i op mod 12 timer:P.. Man skal jo bare enten sige man gerne vil have så mange timer og ellers så forlænge løbende.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Du kan købe alle de timer du vil:D.. Jeg har da før haft den samme gæst i op mod 12 timer:P.. Man skal jo bare enten sige man gerne vil have så mange timer og ellers så forlænge løbende.. 

:D

wau 12 timer --men han døde med et smil om sin mund tænker jeg !!!:D

men helt ærligt , hvis jeg skulle lægge så mange penge( godt 20 K)-- ,, så  ville jeg ønske mig bedre omgivelser , og room service etc.

både for min egen skyld--men da også for pigen , så hun kunne have en fin oplevelse--udover pengene.

men 2 timer , det kunne jeg finde på--med en speciel pige hos jer.

du er sød ,  du svare godt--tak.

ulrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
knaegten skrev, for 16 minutter siden:

Ville ønsker der var mere info på sauna klubben. Er det muligt at møde piger med store bryster der?

eller en mulat pige? 

ja det er problemet med  denne club --er egentlig en skam --men er direkte årsagen til at jeg faktisk ikke kommer der mere --  der er en del udenlandske piger der--men de er nu alle søde , synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
knaegten skrev, for 35 minutter siden:

Ville ønsker der var mere info på sauna klubben. Er det muligt at møde piger med store bryster der?

eller en mulat pige? 

Ja vi har nogle piger med store bryster.. Ikke sådan ekstremt store men store silibabser:wub:.. 

Vi har en gang i mellem nogle mørke piger også.. Dog ikke lige i øjeblikket.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ulrik levere skrev, for 19 minutter siden:

ja det er problemet med  denne club --er egentlig en skam --men er direkte årsagen til at jeg faktisk ikke kommer der mere --  der er en del udenlandske piger der--men de er nu alle søde , synes jeg.

Generelt er der flere danske piger i forhold til da jeg startede der for over et år siden.. Der er ca halv og halv af danske og udenlandske piger i weekenderne.. Og de snakker fantastisk flot engelsk.. Nogen af dem er endda i gang med at lærer dansk.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Ja vi har nogle piger med store bryster.. Ikke sådan ekstremt store men store silibabser:wub:.. 

Vi har en gang i mellem nogle mørke piger også.. Dog ikke lige i øjeblikket.. 

Jennifer,ved du hvorfor hjemmesiden er uden info om jer piger?

En selfie er jo rigeligt men sikkert ikke "fint" nok holdt op imod den klasse de forsøger og udstråle:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Generelt er der flere danske piger i forhold til da jeg startede der for over et år siden.. Der er ca halv og halv af danske og udenlandske piger i weekenderne.. Og de snakker fantastisk flot engelsk.. Nogen af dem er endda i gang med at lærer dansk.. 

Jeg har slet ikke noget imod de udenlandske piger --faktisk tvært imod .og  de  taler jo engelsk--er ok for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...