Hop til indhold
Heino

Sophia August aflyser GB event i Vanløse i aften

Recommended Posts

Dårlig reklame er bedre end ingen reklame.

Se evt. den unge dames profil hos XXDARK.dk, hvor hun optrådte 7. september og ikke har været logget ind siden.

Allerede dér blinkede de røde 1000 watt halogenlamper, det var bestemt ikke Sofia's ubændige lyst til sex med en masse fremmede mænd, der drev værket.

Men måske stadig marginalt mindre ringe end de gentagne ydmygelser på jobcentret.

Stakkels tøs!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troværdigheden er sat på spil! Så dette stunt er ikke gennemtænkt.

Næh, måske ikke. Men måske var Sofia ved at få nok af blive knaldet af liderlige gamle mænd og så skulle der truslen om endnu et svedende GB til at få hende til at standse op og tænke på om det nu også var tvingende nødvendigt for markedsføre en amatørside med frække filmklip.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til at jeg aflyste i xxdark, var at mange skrev ting som ''nu skal du voldtages lille luder'' osv, som jeg fandt dybt foruroligende.

I vanløse aflyste jeg, af den grund, at jeg har været udefor et dødsfald i min familie, der trods alt er vigtigere end at få pik.

Dérfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan så godt forstå at du har aflyst begge gange. Jeg har også skrevet til en at der sikkert var en grund til at du aflyste.

Kan slet slet ikke forstå at der er nogen der får noget ud af at skrive at du skal voldtages for det ødelægger det for rigtig mange der gerne vil deltage på normal vis !

Grunden til at jeg aflyste i xxdark, var at mange skrev ting som ''nu skal du voldtages lille luder'' osv, som jeg fandt dybt foruroligende.

I vanløse aflyste jeg, af den grund, at jeg har været udefor et dødsfald i min familie, der trods alt er vigtigere end at få pik.

Dérfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...