Hop til indhold
wallander

MANDY, Ikast, stadion Alle 50

Recommended Posts

Det må være sjovt, når hun tager min kylling:

I dag, kl. 00:44

 

HEJ BOYS!!

Hej jeg hedder Mandy, jeg er din varme brazilian, den der vil få din mælk, med mig vil du have en uforglemmelig aften hvor du vil dø af glæde, du vil også kunne løbe i mit ansigt, bryster, krop og røv også. Du vil høre mig stønne med glæde, når du giver mig fire. Jeg lægger al din kylling i munden, indtil jeg er gagged
SUPER TILBUT , FUCK ,SUCK AND
69,20 MIN-400,KR 30 MIN-500KR .
Hello my name is Mandy, I am your hot Brazilian, the one that will get your milk, with me you will have an unforgettable evening where you will die of pleasure, you will be able to run in my tits, body and ass too. You will hear me moan with pleasure when you give me four. I'll put all your chicken in my mouth until I'm gagged.

COME NOW:
Adresse:IKAST, STADION ALLE 50.
"
Telefon:
 71417823

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydennielsen skrev, for 14 timer siden:

Jeg vil også gerne vide mere, hvis nogen kan fortælle nærmere. 

Sorry - bliver nok lidt svært, da død man ikke sladrer: > with me you will have an unforgettable evening where you will die of pleasure <

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kørte forbi huset i dag. 

 

Der kommer jeg aldrig ind, det er helt sikkert. Det lignede et forladt crackhouse! 

De omkringliggende villaer var fine og velholdte, så det her hus var meget malplaceret og det skriger efter renovation og, især, rengøring. 

Jeg tror for i øvrigt ikke, at der er åbent længere, da jeg ikke kan finde nogen annoncer der fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...