Hop til indhold
I love it

100% i centrum, En oplevelse jeg sent vil glemme.

Recommended Posts

I går skete der noget fantastisk i mit liv, jeg fik taget mig sammen og fik fulgt min plan 2019, om at jeg skal lære lidt mere om det erotiske tantra univers.
Grundet stress og en mindre depression for et stykke tid siden, er jeg inde i en periode hvor mit primære behov er intens nærhed og krops berøring.

Jeg har altid syntes at den der Tantra ting er lidt hemmelig, men samtidigt mega spændende og det gør mig jo vandvittig nysgerrig.
Men fra nysgerrighed til at gøre noget ved det, der kan være et pænt stykke vej og ikke mindst, hvem er den rette person til at få mig ind i det erotiske tantra univers?.

Jeg har de sidste par uger kigget og læst på mange piger som ikke nødvendigvis tilbyder sex, men som i stedet har massage som deres fokus område og ja det var en fornøjelig rejse.

Mit valg blev denne gang Victoria og over flere dage fik vi sendt adskillige sms'er, da jeg have rigtig mange spørgsmål. Victoria virkede ægte hele vejen igennem og jeg følte nu at tilliden var på plads til at Victoria skulle have lov til at føre mig ind i en ny verden, krydret med lidt mystik.

Vi aftaler 45min + diverse..
Jeg kører over til hende på Østerbro, jeg sms'er og hun åbner til aftalt tid, og der står hun så, 100% som på billederne, smilende og og meget imødekommende. Perfekt, så er vi igang :)
Vi confirmer det aftalte, jeg betaler, hun tager mig i hånden og vi sætter os ind på den seng/briks der står i rummet, jeg kigger rundt, rummet er fint og hyggelig stemning, hun fortæller mig nu, at alle hendes kunder tager et bad til at starte med da det er en del af seancen, jeg tager et bad(som jeg altid ville gøre), og hopper ind i det lille rum igen.

Victoria er nu nøgen, hun ser fantastisk dejlig og naturlig ud og der er nu tændt op for duft af mystik, der sker nu noget som jeg ikke vil komme nærmere ind, på da det er starten på en meget hed seance, med mig 100% i centrum i de næste 45 min. Det ender ud med at jeg kommer som jeg aldrig har prøvet før, både indvendig og udvendig og det varede længe. Jeg syntes ikke der er grund til at gå i mere dybden, men kan fortælle at Victoria lever 100% op til det aftalte, og er samtidig en super behagelig og dejlig kvinde.. 

Jeg var flyvende da jeg forlod stedet, sikke en oplevelse.

Giv dig selv årets wellness gave og forkæl dig selv med en tur hos Victoria.

Stedet er ok, diskret og pigen er 100% hende, ydelserne leverer hun 110%, Oplevelsen er guld værd :)
Yes, jeg bliver fast kunde.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet at skrive til hende uden held

Hvis jeg søger Aarhus på annonceligth så dukker hun op der. Underligt

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Har prøvet at skrive til hende uden held

Hvis jeg søger Aarhus på annonceligth så dukker hun op der. Underligt

8000

Det er ikke ualmindeligt, at piger opererer flere steder i landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Det er ikke ualmindeligt, at piger opererer flere steder i landet.

Hun har svaret at hun jobber i Kbh 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 1 time siden:

Hun har svaret at hun jobber i Kbh 

8000

Så er der jo ikke så meget at tage fejl af – hun har måske taget fejl af landsdelene, da hun oprettede annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...