Hop til indhold
Rocksolid

Claudia i Randers

Recommended Posts

Så er der godt nyt til husarerne i Randers. Den unge lækre Claudia fra Polen beriger byen med et besøg ca. 1 uge i følge hende selv.

Fotos er ægte, og hendes frisure er som fotoet med rastafari fletninger. Alder på 22 år skal nok passe. Hun er virkelig sød og let at tale med. Hendes bryster er fantastisk flotte og nylavede silikonebryster. Nok de flotteste bryster jeg har set meget længe.

sexen var skøn og lækker, og hun er særdeles servicemindet.

Eneste lille minus er placeringen i midtbyen, hvor man er rimelig udsat for nysgerrige blikke mens man venter på at blive lukket ind i opgangen. Men det var det hele værd, og jeg gik derfra tilfredsstillet og med et listigt smil om munden. Hun reklamerer med 30 min til 700 kr, men prisen er altså 800, hvilket må siges at være helt ok for en pige som Claudia.

så afsted hvis I vil møde lækre Claudia mens hun er i byen.

https://annoncelight.dk/showad/270163

 

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 8 minutter siden:

Mange flere billeder af pigen kan også ses her: https://www.maxmodels.pl/modelka-victooria.html

Om det så er den samme man møder skal jeg ikke kunne sige men i linket står at hun arbejder som model i NY t.o.m. 16. september.

Men hendes private mail er angivet så man kan jo skrive og spørge hende om hun vitterlig er i DK :) 

 

Disse modelfotos er så fra før hun blev tatoveret. Som sagt er det hendes foto med fletninger der ligner mest med hendes nuværende udseende. På modelfotos er hendes alder angivet til 18 år. 4 år senere er hun så blevet tatoveret.

Men det er denne smålige mistænkeliggørelse af anmeldelser, der ikke forøger ens lyst til at dele sine oplevelser i dette forum.

Hun skriver også at hun er tjekkisk i annoncen. Det PASSER HELLER IKKE - hun siger sørme at hun er polsk. Meget mistænkeligt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

No harm done men i det link jeg har lagt op synes jeg ellers at hendes alder er angivet som 22....men jeg tager måske fejl. 

Nu har jeg i hvert fald forsøgt at skrive til den protonmail der er i mit link og så skriver hun formentlig tilbage og kan be- eller afkræfte at hun er i Danmark.......:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

No harm done men i det link jeg har lagt op synes jeg ellers at hendes alder er angivet som 22....men jeg tager måske fejl. 

Nu har jeg i hvert fald forsøgt at skrive til den protonmail der er i mit link og så skriver hun formentlig tilbage og kan be- eller afkræfte at hun er i Danmark.......:)

Hvis ikke det er hende, har hun en særdeles vellignende dobbeltgænger med nogenlunde tilsvarende tatoveringer, der pt. arbejder i Randers. (Nærstuderede dog ikke tatoveringer under samvær;))

Men mon ikke at der er andre der vil opsøge hende i løbet af ugen. Så må de jo kunne give deres besyv med om det er hende på fotos eller ej. Under alle omstændigheder en rigtig flot pige

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tattoos kan være svære at tyde og især hvis der er mange ;) 

men pigen på billederne er i hvert fald flot. Og som du skriver så kan andre måske ved selvsyn vurdere om det vitterligt er hende der i DK.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos claudia i onsdags.. og kan kun støtte op om rocksolids beskrivelse.! Shit en dejlig pige...

og ja det helt sikkert hende på selfibillederne ! 

hun fortalte også mig at hun kun var i Randers i en uge, men derefter tog hun nok til Århus en uge inden turen gik hjem til Polen

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

No harm done men i det link jeg har lagt op synes jeg ellers at hendes alder er angivet som 22....men jeg tager måske fejl. 

Nu har jeg i hvert fald forsøgt at skrive til den protonmail der er i mit link og så skriver hun formentlig tilbage og kan be- eller afkræfte at hun er i Danmark.......:)

Jeg underkender heller ikke at der er mange plattenslagere der stjæler fotos fra modelsider. Dog ville jeg ønske at du ikke i udgangspunktet mistænker en anmeldelse fra en uberygtet person, der ikke tidligere har lavet falske anmeldelser.

En sund skepsis er på sin plads i mange tilfælde. Men nogle gange må man også løbe en risiko for at blive skuffet - ellers berøver man sig selv muligheden for at møde en skøn pige som Claudia, som nok har afsluttet sin modelkarriere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 4 timer siden:

Jeg underkender heller ikke at der er mange plattenslagere der stjæler fotos fra modelsider. Dog ville jeg ønske at du ikke i udgangspunktet mistænker en anmeldelse fra en uberygtet person, der ikke tidligere har lavet falske anmeldelser.

En sund skepsis er på sin plads i mange tilfælde. Men nogle gange må man også løbe en risiko for at blive skuffet - ellers berøver man sig selv muligheden for at møde en skøn pige som Claudia, som nok har afsluttet sin modelkarriere.

Jeg mistænker ikke dig eller din anmeldelse men stiller mig bare skeptisk overfor at det rent faktisk er pigen på billederne der er i DK.

Det er set mange gange før at en anmelder har skrevet at billeder stemmer overens med virkeligheden og en billedsøgning så totalt kan afkræfte denne påstand og så viser det sig også at trådstarter i virkeligheden mente at pigen mindede om billederne og det er jo ikke det samme som at det er hende på billederne.....

Men pigen bag den mail har i hvert fald indtil videre ikke svaret tilbage på min mail om hun rent faktisk er i DK og derfor lader jeg tvivlen komme hende til gode.....

God weekend ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 17 timer siden:

Disse modelfotos er så fra før hun blev tatoveret. Som sagt er det hendes foto med fletninger der ligner mest med hendes nuværende udseende. På modelfotos er hendes alder angivet til 18 år. 4 år senere er hun så blevet tatoveret.

Men det er denne smålige mistænkeliggørelse af anmeldelser, der ikke forøger ens lyst til at dele sine oplevelser i dette forum.

Hun skriver også at hun er tjekkisk i annoncen. Det PASSER HELLER IKKE - hun siger sørme at hun er polsk. Meget mistænkeligt:D

Jeg synes du overreagerer. Hvis hun har snydt med billederne er det godt at få frem. Det ændrer ikke på din anmeldelse og din oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Jeg mistænker ikke dig eller din anmeldelse men stiller mig bare skeptisk overfor at det rent faktisk er pigen på billederne der er i DK.

Det er set mange gange før at en anmelder har skrevet at billeder stemmer overens med virkeligheden og en billedsøgning så totalt kan afkræfte denne påstand og så viser det sig også at trådstarter i virkeligheden mente at pigen mindede om billederne og det er jo ikke det samme som at det er hende på billederne.....

Men pigen bag den mail har i hvert fald indtil videre ikke svaret tilbage på min mail om hun rent faktisk er i DK og derfor lader jeg tvivlen komme hende til gode.....

God weekend ;)

 

Hvis man har holdningen at hvis man har været model tidligere, kan man ikke senere arbejde som GP, kan jeg godt afsløre at man snyder sig selv for mange rigtig flotte piger og gode oplevelser. Jeg har selv tidligere mødt flere tidligere modeller, der var mindst ligeså flotte som Claudia, som efter modelkarrieren er blevet glædespiger.

Der er 3 medlemmer der på nuværende tidspunkt har bekræftet at det er hende på fotos, så at du uden nogen anden begrundelse end at hun tidligere har arbejdet som model fortsat mistænkeliggør anmeldelsen, taler for sig selv og er i grunden temmelig upassende. Til forskel fra dig har vi 3 faktisk mødt pigen i virkeligheden.

Jeg forstår godt at antallet af anmeldelser svinder ind, hvis dette er måden man modtager et godt tip på i dette forum.

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes du overreagerer. Hvis hun har snydt med billederne er det godt at få frem. Det ændrer ikke på din anmeldelse og din oplevelse.

Vi er 3 medlemmer der har bekræftet at det er hende på fotos, så hun har netop ikke snydt med fotos.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte pigen i går og jeg er ligeledes enig i, at det er hende på billederne.
Det skal dog tilføjes, at der er en grund til at hun ikke smiler på billederne, da hun har et lidt underligt smil. Tænderne er ikke grimme, men hver tand sidder "for sig selv", hvilket giver hende et ret barnligt smil. Men nok om udseende...

Jeg havde aftalt 45 min. inkl. superfransk til en pris på 1.200 jf. annoncen, hvilket også blev bekræftet via sms. Da jeg kommer frem, mener hun pludselig at det er 1.400, men da jeg viser hende sms'en fik jeg det til den aftalte pris (aftalen var åbenbart lavet med hendes "agent").

45 min. blev det dog aldrig til. Først var hun ikke med på en 69'er - noget med at hun sad bedst i den stilling hun sad på daværende tidspunkt. Efterfølgende ville hun ikke sidde øverst, da hun åbenbart havde et generelt problem med at holde kalorius "indendøre" når hun sad der.

På baggrund af ovenstående kom jeg med forespørgsel, som jeg aldrig er kommet med før: Hvad siger du til at vi her 20 min. inde i aftaler stopper legen og du giver mig 200 retur, da du jo ikke er med på det der blev aftalt? Hun accepterede uden at tøve, så efter i alt 24 minutter stod jeg på gaden 1.000 kroner fattigere og en smule irriteret. Sikke en skuffelse... Flot pige, men ødelagt af oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidlerT skrev, for 48 minutter siden:

Jeg besøgte pigen i går og jeg er ligeledes enig i, at det er hende på billederne.
Det skal dog tilføjes, at der er en grund til at hun ikke smiler på billederne, da hun har et lidt underligt smil. Tænderne er ikke grimme, men hver tand sidder "for sig selv", hvilket giver hende et ret barnligt smil. Men nok om udseende...

Jeg havde aftalt 45 min. inkl. superfransk til en pris på 1.200 jf. annoncen, hvilket også blev bekræftet via sms. Da jeg kommer frem, mener hun pludselig at det er 1.400, men da jeg viser hende sms'en fik jeg det til den aftalte pris (aftalen var åbenbart lavet med hendes "agent").

45 min. blev det dog aldrig til. Først var hun ikke med på en 69'er - noget med at hun sad bedst i den stilling hun sad på daværende tidspunkt. Efterfølgende ville hun ikke sidde øverst, da hun åbenbart havde et generelt problem med at holde kalorius "indendøre" når hun sad der.

På baggrund af ovenstående kom jeg med forespørgsel, som jeg aldrig er kommet med før: Hvad siger du til at vi her 20 min. inde i aftaler stopper legen og du giver mig 200 retur, da du jo ikke er med på det der blev aftalt? Hun accepterede uden at tøve, så efter i alt 24 minutter stod jeg på gaden 1.000 kroner fattigere og en smule irriteret. Sikke en skuffelse... Flot pige, men ødelagt af oplevelsen.

Hendes karakteristiske smil (med lidt afstand mellem fortænder), som i øvrigt også fremgår på nogle af modelbillederne i linket fra @DK fyr 34, var også årsagen til at jeg ikke var i tvivl om at det var hende på fotos.

Det kunne være interessant med en kommentar fra skeptikeren @DK fyr 34, men han venter nok stadigvæk på svar fra pigen;).

Men lidt øv med din oplevelse.

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cool at det åbenbart er konstateret at det er hende på billederne. 

Også cool at hun i modsætning til stort set alle andre piger, giver afslag når hun ikke kan levere det aftalte. Respekt for det. 

Mindre cool at @MidlerT havde en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 38 minutter siden:

Cool at det åbenbart er konstateret at det er hende på billederne. 

Også cool at hun i modsætning til stort set alle andre piger, giver afslag når hun ikke kan levere det aftalte. Respekt for det. 

Mindre cool at @MidlerT havde en dårlig oplevelse.

Tja, og mindre cool at du efter at 3 medlemmer havde givet tilkendegivelse om at det var pigen på foto, på et tyndt grundlag alligevel skulle belære forummet om at du var skeptisk overfor vores tilkendegivelser, SELVOM at du ikke havde mødt pigen i modsætning til medlemmerne der bekræftede at det var hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, Lige nu:

Tja, og mindre cool at du efter at 3 medlemmer havde givet tilkendegivelse om at det var pigen på foto, på et tyndt grundlag alligevel skulle belære forummet om at du var skeptisk overfor vores tilkendegivelser, SELVOM at du ikke havde mødt pigen i modsætning til medlemmerne der bekræftede at det var hende.

Jeg var inden de 2 andre gave deres besyv med og udelukkende på grund af billedernes beskaffenhed mv.

Jeg skriver netop også at det er cool at det vitterligt er hendes egne billeder så den er vist ikke meget længere end det....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg var inden de 2 andre gave deres besyv med og udelukkende på grund af billedernes beskaffenhed mv.

Jeg skriver netop også at det er cool at det vitterligt er hendes egne billeder så den er vist ikke meget længere end det....

 

Vil anbefale dig at læse tråden igen:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 1 minut siden:

Vil anbefale dig at læse tråden igen:D

Jeg skriver med min skepsis som nummer 2 efter dig og inden de 2 andre bekræfter at det er hende på billederne.

Men det er set før at fyre "bekræfter" en piges billeder fordi "hun ser sgu meget godt ud" eller "det kunne jo godt være hende uden make-up" og så viser det sig ikke at være tilfældet. F.eks ved brug af model- eller stjålne instagram billeder.

Men end of story ang. hendes billeder. Nu har du og nogle andre som sagt sagt god for billedernes autencitet og den står mere eller mindre á point hvad angår servicen så nu kan evt. besøgende  jo vælge at besøge  eller springe over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 33 minutter siden:

Jeg skriver med min skepsis som nummer 2 efter dig og inden de 2 andre bekræfter at det er hende på billederne.

Men det er set før at fyre "bekræfter" en piges billeder fordi "hun ser sgu meget godt ud" eller "det kunne jo godt være hende uden make-up" og så viser det sig ikke at være tilfældet. F.eks ved brug af model- eller stjålne instagram billeder.

Men end of story ang. hendes billeder. Nu har du og nogle andre som sagt sagt god for billedernes autencitet og den står mere eller mindre á point hvad angår servicen så nu kan evt. besøgende  jo vælge at besøge  eller springe over.

Denne diskussion har ikke omhandlet hendes service, men om det var hende på fotos, og der har du nu tidligere indrømmet at du nok tog fejl. Alligevel er du tilsyneladende ikke mand nok til at undskylde din uretmæssige mistænkeliggørelse af anmeldelsen, som gik på at det ikke var hende på fotos.

Du fastholdt din skepsis mht. ægtheden af fotos selv efter at Tyrkeren82 og kangodtlifjas havde bekræftet at det var hende på fotos, så ovennævnte kronologi er ikke korrekt.

Det taler for sig selv.

 

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har intet sted mistænkeliggjort dig eller stillet spørgsmålstegn ved det ægtheden af du skriver og hvad du oplevede.

Jeg påpegede at hendes billeder findes andre steder og at der på den side jeg linkede til var anført at hun arbejder i NY til september hvorfor en smule skepsis overfor ægtheden af billeder måske var på sin plads

Men hvis du gerne vil have en undskyldning så skal du selvfølgelig have en og den er hermed givet.

 

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...