Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogle der ved om der stadig er den ene pige i butikken i Adelgade, jeg tror kun det er hende selv der er der, men jeg har ikke kunnet få svar på opkald de sidste par dage - ej heller sms, det plejer hun at svare på

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det Bangkok massage eller Muan ?

Bangkok har jeg ikke besøgt endnu, men har gået forbi en del gange og set et skilt på døren hvor der står OPTAGET på. Så måske hun ikke tager telefon når hun har kunder. det kan tyde på der kun er een pige på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Bangkok jeg tænker på.

Jeg plejer at sms og får normalt svar, det gør jeg ikke nu. Hende der har været der hidtil kan lidt dansk. Jeg forsøgte at ringe forleden og kom igennem, men hende her forstod ingenting. Måske den "normale" pige er ude at rejse?

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

det bedste er nok at kigge forbi og se om dåren er åben eller der ikke er optaget. Måske pigen er bange for at snakke i telefon og ikke er sikker på at kunden dukker op. Jeg bor selv i Randers og vil kigge forbi i den nærmeste fremtid, og jeg ved jo ikke om du også bor i byen og kan smutte indenfor. Men det lyder som om at man hos Bangkok for en rigtig RIGTIG god behandling, men er der optaget den dag du er der, er der jo andre muligheder, hvis man ikke kan vente til hun er ledig igen.

Jeg skriver en anmeldelse her når jeg har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det bedste er nok at kigge forbi og se om dåren er åben eller der ikke er optaget. Måske pigen er bange for at snakke i telefon og ikke er sikker på at kunden dukker op. Jeg bor selv i Randers og vil kigge forbi i den nærmeste fremtid, og jeg ved jo ikke om du også bor i byen og kan smutte indenfor. Men det lyder som om at man hos Bangkok for en rigtig RIGTIG god behandling, men er der optaget den dag du er der, er der jo andre muligheder, hvis man ikke kan vente til hun er ledig igen.

Jeg skriver en anmeldelse her når jeg har været der.

Hej ManTaurus

Jeg har besøgt stedet mange gange, bestiller altid tid via sms.

Jeg bor ikke i Randers, men har nemt ved at komme dertil.

Nu bliver sms ikke besvaret længere, så jeg tror ikke det er samme pige - jeg har været tilbageholdende og har aldrig spurgt efter hendes navn, derfor kan jeg ikke fortælle hvad hun hedder.

Man har fået en del ekstra på stedet, men det er jo ikke sikkert man gør det længere, hvis pigen er skiftet ;-)

VH

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Var ved Bangkok massage i randers for ca 3 uger siden. Efter havde læst flere indlæg herinde (som gæst) Tænkte jeg at nu skulle jeg prøve hende. syntes massagen var omkring middel, efter ca ½ time spurgte hun om jeg vil have hele pakken, imens hun masserede blidt og meget sensuelt. Det kostede kr. 1000. Da jeg sagde nej tak. faldt det til kr. 800. Det var ok. Men ingen super oplevelse, som når cat leger med ens krop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...