Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Februar, 2019 Nu har vi haft fine tråde med musik og tårepersere Hvilken film /serie er så den mest uhyggelige, klamme o.m.a. Jeg lægger gerne ud med "den 6 sans" Filmen skal lige igang men så fuck nogle klamme scener THE NUN 2,, den er bare helt igennem klam stort set fra start til slut,,, Pft Hunter den bløde dreng,, ja undskyld drenge Bla Miller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 21. Februar, 2019 Srpski Film https://www.imdb.com/title/tt1273235/?ref_=nv_sr_1 Cannibal Holocaust https://www.imdb.com/title/tt0078935/?ref_=nv_sr_1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Februar, 2019 Jeg elsker de psykologiske gysere. Har også set The nun2 og var en smule skuffet over den. Bliver træt af alt for meget splatter i filmene. De gamle Hitchcock film er et hit hos mig - og fornyelsen af IT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 21. Februar, 2019 Human Centipede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 21. Februar, 2019 puha - gysere er så lige min genre. Dog har jeg set nogle film der hører under kategoren " disturbing movies " som jeg ville ønske jeg aldrig havde set. Og synes næsten det er synd at dele dem her for jeg synes bare de skal glemmes og ikke ses af nogen. Jeg har virkelig set meget gys og er også mest til det psykologiske gys men engang imellem kan jeg faktisk godt lide at se en voldsom splatterfilm med masser af blod og motorsave der saver lemmer af osv. ha ha. Og Zombiefilm er så sjove så dem er jeg lidt fan af Men sidste år var jeg inde og se filmen " hereditary " Den var virkelig grum . Og Toni Colette gør det helt eminent. Den var faktisk så grum at jeg næsten ikke kunne holde ud at se nogle af de scener i filmen. Den er helt lars von triersk i sin måde at gå tæt tæt på vores følelser og blandet med eminent uhygge og overraskelser. Men man skal nok være hard core for at at synes om den. : https://www.kino.dk/kinotv/2018/02/den-mest-sindssyge-gyser-i-aarevis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 21. Februar, 2019 Ondskabens Kirkegård (Pet Sematary) https://www.imdb.com/title/tt0098084/ Var alt alt alt for lille da jeg så den første gang, og glemmer den aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 21. Februar, 2019 MichSims skrev, Lige nu: Human Centipede Fed film. Meget nytænkende . Men 3èren var et flop - efter min mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 21. Februar, 2019 Hvorfor skriver i The Nun 2?? Der findes da kun den ene film indtil videre.. Oh Well.. Insidious og The Conjuring er temmelig klam.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 21. Februar, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 21 minutter siden: Srpski Film https://www.imdb.com/title/tt1273235/?ref_=nv_sr_1 Cannibal Holocaust https://www.imdb.com/title/tt0078935/?ref_=nv_sr_1 A serbian movie hører ind under kategorien " disturbing movies " ( også ) og faktisk en af de film jeg ville have ønsket jeg aldrig havde set. ufff. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Februar, 2019 Copycat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 21. Februar, 2019 The Strangers Funny Games Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Februar, 2019 (edited) Det er de færreste film og serier, der skræmmer mig, og så er det mest noget psykologisk frem for noget klamt. A Serbian Film, Human Centipede, Saw og lignende rører mig på ingen måde. Det er nærmere grinagtigt end klamt. Scenen i Hostel, hvor han får skåret anklerne over, må jeg dog erkende er ækel. Ellers er Ring og The Grudge nok de mest skræmmende film, jeg har set. Redigeret 21. Februar, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 21. Februar, 2019 Nyder stadigvæk at se the shining. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 43 minutter siden: Jeg elsker de psykologiske gysere. Har også set The nun2 og var en smule skuffet over den. Bliver træt af alt for meget splatter i filmene. De gamle Hitchcock film er et hit hos mig - og fornyelsen af IT. Specielt en scene hvor hun ligger i en kiste og skal efter aftale graves op,, hun tænder så en lighter for at konstatere at han ligger der ved siden af død,, fuck det løber koldt ned ad ryggen på en,, Var også en tilsvarende scene i the nun2 Også en anden scene hvor hun viser sine fingre som er ret medtaget efter "knivoverfald",,, jeg blev krid hvid i hovedet,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 21. Februar, 2019 Har set en del film og det har været de færreste der har kunne chocke mig synderligt. Men - så Eksorcisten i alder der nok har været yngre end den har været egnet til. Så det er nok den der har skræmt mig mest. Hver gang jeg hører Mike Oldfields "Tubular Bells" bliver jeg mindet om den. Gad vide hvad jeg ville synes om den hvis jeg så den nu? Tsk tsk tsk.... Også "The Blair Witch Projekt" fortjener en omtale i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 21. Februar, 2019 (edited) Hunting for beaver skrev, for 10 minutter siden: Specielt en scene hvor hun ligger i en kiste og skal efter aftale graves op,, hun tænder så en lighter for at konstatere at han ligger der ved siden af død,, fuck det løber koldt ned ad ryggen på en,, Var også en tilsvarende scene i the nun2 Også en anden scene hvor hun viser sine fingre som er ret medtaget efter "knivoverfald",,, jeg blev krid hvid i hovedet,, Der er ikke lavet en 2'er til The Nun (2018), men historien i The Nun går forud for historien i The Conjuring 2 (2016), så er det ikke The Conjuring 2 I tænker på?? Redigeret 21. Februar, 2019 af Visti-Vistisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Februar, 2019 Pas,, er dig svar skyldig., måske nogle kloge /dygtige orakler kender det præcise svar,,, Har IKKE set etteren kun en som hedder the Nun2, og den var for klam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 21. Februar, 2019 (edited) Der er ingen film der hedder The Nun 2 .... https://en.wikipedia.org/wiki/The_Nun_(2018_film) https://en.wikipedia.org/wiki/The_Conjuring_2 Hvor har du set den eller købt den? Hvem er med I den du har set? Redigeret 21. Februar, 2019 af Visti-Vistisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Februar, 2019 Så den i Køge bio,,, i efteråret 18' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Februar, 2019 Ok jeg tror at dit detektiv arb bærer frugt,, det er bare the NUN,,men den er sgu stadigvæk for klam,, samme instruktør lavede også andre klamo'er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbyg 4 Skrevet 21. Februar, 2019 Jeg er oldschool, så her er de italienske Profondo rosso, Suspiria samt zombie flesh eaters de store hits. Jeg syntes mange af de nye gyser minder rigtig meget om hinanden, og egentlig er de bare kloner af tv filmen the woman In Black. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 21. Februar, 2019 Twin Peaks af David Lynch med Kyle MacLachlan i hovedrollen. Musikken, især introsangen, “Falling”, skrevet af Angelo Badalamenti og sunget af Julee Cruise skaber den perfekte stemning af uhygge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Februar, 2019 MichSims skrev, for 2 timer siden: Human Centipede Human Centipede er så klam at jeg sad med den vildeste kvalme. Men Seven er også nasty. Af serier så elsker jeg Walking Dead og Criminal minds.... der må sidde nogle virkeligt twistet manuskript forfattere. Jeg har ikke engang halvdelen af deres fantasi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Februar, 2019 se med hvis du tør,,,, ,,og dette klip er bare et af rigtig mange hvor jeg nærmest sked i bukserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg