Hop til indhold

Recommended Posts

Bommer skrev, for 5 minutter siden:

Hej.

https://annoncelight.dk/search/vejle?region=DK&type=any

Nogen der har besøgt pum i Vejle og kan berette om billederne er ægte og fortælle lidt om hendes ydelser og kvaliteten af disse?

På forhånd tak.

 

Prøv at link direkte til annoncen. Du linker til forsiden af din søgning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Prøv at link direkte til annoncen. Du linker til forsiden af din søgning :) 

Sorry, det var egentlig også min hensigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RTS skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan se hun er tilbage i Vejle, men er der nogen der har erfaringer med hende?

Jeg nåede at besøge hende en enkelt gang inden hun rejste og skal klart besøge hende igen nu hun er tilbage.

Hvis man som mig er til lille slank thaipige med ægte bryster (b skål vil jeg mene) så bliver man bestemt ikke skuffet. Hun er endnu smukkere i virkeligheden end på billederne. Er det rigtig massage man går efter er det nok ikke hende man skal vælge, men den erotiske massage er til gengæld helt i top :D

Den eneste anke jeg har er stedet som ligger ud til meget befærdet vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tilbagemeldingen. Er hun til at kommunikere med på engelsk, og tilbyder hun blowjob uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RTS skrev, for 16 timer siden:

Tak for tilbagemeldingen. Er hun til at kommunikere med på engelsk, og tilbyder hun blowjob uden gummi?

Jeg husker det ikke som noget problem med kommunikationen, vi fandt ud af det vi skulle ;)

Og ja hun tilbyder øko fransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi. Hun kan ikke et ord engelsk. Hun er meget ungpige fræk, og hun er meget aktiv og lækker på sexdelen, hun er meget berørings venlig. Jeg startede op med sexdelen, og havde så massagen til gode. Da vi nåede dertil, ja så knækkede filmen, det var absolut ikke eksisterende, hun kedede sig bravt, men jeg blev rørt lidt i et eller andet tilfældigt mønster, det var da hyggeligt nok, lige i starten, men blev hurtigt kedeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt hende. Vauw siger jeg bare, mage til fræk petit veldrejet asiat skal man lede længe efter..

hun ser bedre ud i virkeligheden, sutter som en drøm og er dejlig stram :-)

til info kan klinikken entre’res via en bag indgang for de som ikke vil stå til skue ude på gaden 

Redigeret af exostar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter jeg har besøgt Pum, må jeg sige, det var en skuffelse.Hun er noget ukoncentreet om opgaven.  Efter jeg troede jeg havde forklaret hende, at massagen skulle vente, bad hun mig lægge mig på maven, Pum går ikke igang, men er enten ved at checke sin tlf eller finde musik hvad ved jeg. Der går så lang tid, at jeg i hvert fald drejer hovedet rundt så, jeg kan se hende, hun står og kikker på sin tlf og griner lidt fjoget.

Hun går så i gang - med massage - jeg afventer lige lidt om det ku være hendes start på sexdelen - nej det er det ikke. Jeg beder hende ta tøjet af og sexen begynder. Havde fået bekræftelse på at hun tungekysser - fik nok 2-3 kys hvor der var antydningen af tungespids i brug resten var tantekys. Havde samleje i flere stillinger og ville ha hende til, at afslutte med øko fransk, men nej så skulle jeg gi 200 kr mere, hun kunne slutte med håndjob. Alt i alt en uindspireret indsats og ikke noget jeg vil gentage.

Om den manglende økofransk var "straffen" for", at få prisen forhandlet ned på en af de lange ved ikke, men service findes langt bedre til den pris, andre steder i Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 40 minutter siden:

Om den manglende økofransk var "straffen" for", at få prisen forhandlet ned på en af de lange ved ikke

Det er højst sandsynligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv. Havde lige skrevet hende på min to-do-liste. Men det går måske bedre hvis jeg bare betaler den forlangte sum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...