Hop til indhold
lillejohn

Optur i Viby

Recommended Posts

Hej, skulle lige til Århus et par dage og kunne ikke lade være at besøge hende her: 

LINK. https://annoncelight.dk/showad/263736

Hun var meget nem at få en aftale med, og jeg ankom som aftalt. MEN det var jo ikke samme pige som på billederne, næ det var en meget sød, mørkhåret og smilende lille sag (ca 1,5m). Hun var lidt curvy, uden på nogen måde at være tyk :rolleyes: men det gør absolut ikke mig noget. Jeg fik lov til det meste, dog ikke "fingering", ellers var der frit valg.

Prisen er i den lave ende, så 600 bobs for en halv time var ren OPTUR for den gode service. 

Eneste minus : der lugtede meget af røg i lejligheden.

Så helt sikkert får hun mig at døje med næste gang jeg er i Århus- håber det bliver inden 22/3, som er hendes sidste dag.

 

Mvh John

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mystery6aarhus

Underligt. Kender annoncen og har været ved hende på billedet.. men hun er bestemt ikke 1,50 eller Curvy.. hende på billedet plejer at være sammen med Jasmine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kirer skrev, for 12 timer siden:

Kan du sige noget om hvor henne du besøgte hende? Du skriver Viby i overskriften

Ja lidt, vil ikke sige nøjagtig adresse, det må pigerne selv gøre,  men det var meget tæt på Fitness World :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejohn skrev, for 2 timer siden:

Ja lidt, vil ikke sige nøjagtig adresse, det må pigerne selv gøre,  men det var meget tæt på Fitness World :rolleyes:

Er du sikker på det link er den pige i viby?

For hende der kommer frem mener jeg huserer tæt på banegården.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, hende du linker til holder til ved banegården. Er du sikker på at du har været med hende i Viby?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejohn skrev, for 6 timer siden:

Hej- ja det er ganske vist, men som nævnt var det IKKE den pige jeg besøgte som fremtræder på billederne:rolleyes:

Hvad er grunden til at du ligger et link til en pige der holder til ved banegården når det er i viby du har været på besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...