Hop til indhold
lovingboobs

Erfaring med Redbull1234

Recommended Posts

Nogle der har erfaring med denne profil: https://sugardaters.dk/show?alias=Redbull1234

Mit gæt er at den er fake. 23 årig babe fra Vejle uden billede, men med 1 privat billede. Jeg har haft følgende "oplevelse" med "hende":

Oprettede en profil på sd og efter et stykke tid købte jeg et abonnement, hvor jeg skrev med nogle stykker og også mødtes med en enkelt (ikke den omtalte). Der var egentlig ok med besøg på min profil, trods det der ikke er noget billede. Men ingen henvendelser overhovedet i min indbakke! Alle jeg havde kontakt med, var nogle kontakter som jeg skabte. 

Så oprandt dagen, hvor mit abonnement udløb og jeg havde dengang ikke lige nogen intention om at forlænge. Derpå sker det magiske: Under 6 timer efter abonnementet er stoppet, kommer der så pludselig en uopfordret henvendelse fra https://sugardaters.dk/show?alias=Redbull1234. En profil jeg overhovedet ikke havde været i nærheden af at besøge.

Det lugter lidt af at - nej vent... Det STINKER af at det er sd selv, der står bag denne profil for lige at drive lidt smart forretning og forsøge at klemme lidt ekstra ud af os. Jeg hoppede naturligvis ikke på denne limpind (jeg er jo fra Jylland) men har siden haft abonnement igen, hvor jeg har jagtet lidt godter og fandt så en ret intetsigende besked i min indbakke. Den lød noget i retning af "hvad søger du så herinde?" :)

Mit bud er at denne Redbull1234 snart forsvinder, fordi den nu er stemplet som fake. Så kommer der nok bare en ny... Men gutter - vogt Jer hvis I lader abonnement løbe ud og ikke forlænger med det samme. Alt hvad I modtager uopfordret umiddelbart herefter - det er for at tage røven på Jer! 

Andre der har haft lignende oplevelser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Den oplevelse har jeg også haft, eller at en profil efter flere måneders tavshed pludseligt skrev et par timer efter udløb :) 

Det lugter lidt hvilket er en skam, da sitet sådan set fungere ;) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zohan har haft en lignende oplevelser med nogle enkelte 18-årige babes, som Zohan ikke har haft skrevet til og som pludselig skriver til Zohan  på dagen som mit abonnement udløber eller 1-2 dage efter, og Zohan har ellers aldrig haft babes som henvender sig. Zohan har været så dum at forlænge abonement i en måned for at få kneppet babe, men babe har aldrig svaret tilbage - det gør Zohan ikke mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...