Hop til indhold

Nikita Kolding

Featured Replies

Skrevet

En lille anmeldelse af nikita666 ( https://annoncelight.dk/showad/263502 )

En helt igennem fantastisk oplevelse med hende, hun er efter min mening en smuk pige og lever 100% op til de billeder hun har postet. Jeg besøgte hende tidligere i år og skal helt sikkert forbi hende mindst en gang mere inden hun smutter videre

Skrevet

Så hendes annonce er oprettet for 1 time siden, og du har lagt en anmeldelse for 20 min siden  ???

Skrevet
Privatmail skrev, for 34 minutter siden:

Så hendes annonce er oprettet for 1 time siden, og du har lagt en anmeldelse for 20 min siden  ???

Sjovt..var også min tanke...der er bare så meget gennemskuelig fake i dette forum, at man nogen gange er ved at brække sig i det....men sådanne oplevelser må man jo tage med når man nu godt kan lide at besøge glædespiger :-)

Skrevet
  • Author

Er sku ked af at skuffe jer drenge, men kunne man i sin vildeste fantasi forestillet sig at hun havde en ikke "VIP" annonce tidligere på dagen jeg tog linket fra, men på daværende tidspunkt ikke havde tiden til at skrive en anmeldelse, jøsses altså

Skrevet
Liderbux skrev, for 2 timer siden:

En lille anmeldelse af nikita666 ( https://annoncelight.dk/showad/263502 )

En helt igennem fantastisk oplevelse med hende, hun er efter min mening en smuk pige og lever 100% op til de billeder hun har postet. Jeg besøgte hende tidligere i år og skal helt sikkert forbi hende mindst en gang mere inden hun smutter videre

Velkommen  til EG  :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.