Hop til indhold

Recommended Posts

En lille anmeldelse af nikita666 ( https://annoncelight.dk/showad/263502 )

 

En helt igennem fantastisk oplevelse med hende, hun er efter min mening en smuk pige og lever 100% op til de billeder hun har postet. Jeg besøgte hende tidligere i år og skal helt sikkert forbi hende mindst en gang mere inden hun smutter videre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
Privatmail skrev, for 34 minutter siden:

Så hendes annonce er oprettet for 1 time siden, og du har lagt en anmeldelse for 20 min siden  ???

Sjovt..var også min tanke...der er bare så meget gennemskuelig fake i dette forum, at man nogen gange er ved at brække sig i det....men sådanne oplevelser må man jo tage med når man nu godt kan lide at besøge glædespiger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er sku ked af at skuffe jer drenge, men kunne man i sin vildeste fantasi forestillet sig at hun havde en ikke "VIP" annonce tidligere på dagen jeg tog linket fra, men på daværende tidspunkt ikke havde tiden til at skrive en anmeldelse, jøsses altså

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liderbux skrev, for 2 timer siden:

En lille anmeldelse af nikita666 ( https://annoncelight.dk/showad/263502 )

 

En helt igennem fantastisk oplevelse med hende, hun er efter min mening en smuk pige og lever 100% op til de billeder hun har postet. Jeg besøgte hende tidligere i år og skal helt sikkert forbi hende mindst en gang mere inden hun smutter videre

Velkommen  til EG  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...