Hop til indhold

Recommended Posts

Guest stantheman

Jeg besøgte i dag Lilly og her følger en kort beskrivelse af min oplevelse.

Lilly er blevet anmeldt ofte,  så jeg vil ikke gå i detaljer med formalier,  men blot nævne, at hendes mange billeder er af hende, data i annoncen passer fint, i denne omgang arbejder hun fra en lejlighed i Vangede ikke så langt fra Ikea. Hun taler fint engelsk og det gik nemt for mig at lave en aftale.

Jeg havde aftalt en time med udgangspunkt i hendes GFE-pakke, som inkluderer alm. sex i diverse stillinger, superfransk og tungekys. Jeg havde skrevet med hende om, at jeg måske ville være frisk på at eksperimentere med soft-dom, hvis kemien var til det. Hun var frisk på at tage det som det nu kom.

Jeg ankom formiddag og hun var klar. Sød og smilende og iklædt noget fint lingeri under en badekåbe. Vi talte detaljerne igennem og pengene skiftede hånd.

Hun kom tilbage efter få minutter. Satte sig på sengen og spurgte hvordan jeg havde forstillet mig vi skulle angribe sagen. Jeg har normalt ikke en køreplan i hovedet, så det kunne jeg ikke lige svare på. Så vi startede med at kysse lidt. Jeg synes personligt ikke hun er den store kysser. Det er mest tungeleg og strutlæber. Jeg er mere til de dybe våde kys. Som andre har nævnt er hendes øjne lukket det meste af tiden. Efter nogle minutter vender jeg hende lidt så jeg kan komme ned og slikke hendes mis. Det er meget fin, ren og smager skønt. Jeg plejer, i al beskedenhed, at få rimelig ros for mine evner 'dernede', men jeg kunne ikke rigtig nå ind til hende. Ikke de store reaktioner efter fem-ti minutter. Jeg oplevede hende som var hun et andet sted i tankerne. Så jeg rykkede op, prøvede at få gang i lidt intimitet og kysseri, men som sagt duer det med kys ikke så godt mellem hende og jeg. 

Hun spørger hvad jeg nu har lyst til; GFE først og så noget frækkere eller omvendt? Jeg tænker ved mig selv: "Det her flyder ikke helt naturligt", så jeg foreslår at vi starter med noget GFEish. Så kaster hun sig ud i fransk. Det er uden gummi, hun er OK til det, men ikke fantastisk. Igen virkede sete ikke som om hun var synderlig engageret. Ikke noget med at kigge op eller lign. Det stod på i vel sagtens fem-ti minutter. Undervejs leger jeg med en finger i hende mis. "Den er godt nok lille og stram" tænker jeg og glæder mig til at kneppe hende. Først trækker jeg dog hende ovenpå i en 69. Igen uden jeg formåede at fyre op under hende.

Efter en stund spørger hun hvad der nu skal ske? Jeg foreslår at hun finder sin strap-on og tager mig med den. Så hun vimser ud og finder en ikke specielt stor en, får monteret den og går i position. Det går ikke så godt. Hun kan ikke helt komme i bund, jeg mærker ikke rigtig dildoen, da den er lidt lille og hun får ikke rigtig en rytme op at køre. Så jeg foreslår at jeg knepper hende lidt.

Der bliver monteret gummi og hun tager lidt gel/creme i missen. Så spørger hun hvordan jeg vil tage hende. På det tidspunkt har jeg opdaget, at det ikke giver mening at spørge hvad hun har lyst til (ikke rigtig noget vil jeg tro), så jeg foreslår hende alm dank, mig øverst. Så hun lægger sig til rette. Og det viser sig at være en dejlig stram mis. Det er fint at kneppe hende og hun ser dejlig ud. Det lykkes at fastholde hendes blik i perioder, så det føles ikke helt som at kneppe en lolitadukke (uden jeg dog har prøvet det - endnu). Det ender som det jo må gøre efter nogle minutter. Hun springer op og finder servietter mv. mens jeg puster ud.

Til slut snakker vi lidt om løst og fast hvorefter jeg lister afsted ud i solen.

Som det fremgå var det en middelmådig oplevelse for mig. Jeg synes hun er både sød og prof. Hun ser sexet ud og er nem at tale med. Men det skæmmer oplevelsen meget for mig, at der ikke er nogen intimitet. Jeg har været sammen med mange GPer, der enten faktisk nyder at have sex med mig eller er er supergode til at foregive det. Det betyder meget for mig, hvorfor jeg altid bestiller mindst en time. Sådan var dette besøg desværre ikke selvom vi havde en time til at finde ind til hinanden. Jeg tror ikke jeg vender tilbage, men vil ikke fraråde hende, for som sagt er hun køn (jeg kan ikke genkende de dér bemærkninger om dårlig hud), sexet at se på, nem at tale med osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for vel knap to år siden, og det var også en af de mere dårlige oplevelser, jeg har haft med en GP.

Syntes hendes udseende skuffede i forhold til billederne, og både hendes person og sex var kedeligt. 

Hun var professionel men på en kold måde. Ofte med GP'er er det nok et spørgsmål om kemi, det havde jeg ikke med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Lilly to gange. Første gang tidligere på sidste efterår, og hun gjorde det ikke kompliceret, proft og lige til, sød at snakke med, smilende. En tur i bad, lagde mug på sengen og gav økoblæs uden spørgsmål (det var aftalt), og godt nok til at vi fik sat hætte på. Så spugte hun hvordan jeg ville tage hende, og det var lige hvad jeg ville. Man skal nyde Lillys krop og væsen. Hun smiler når man kigger hende i øjnene. Så der endte med at jeg lå og gled langsomt ind og ud af hendes snævre fisse i ca 20min lige på kanten...for fedt, for gun er lækker.

 

Anden et på måneder senere og jeg prøvede at opnå det samme...men desværre nåede gensynsglæden ikke helt ned.

 

Synes gun er værd etfirsøg, men jeg må videre.

 

Vovsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Virgil skrev, for 2 timer siden:

Hun var professionel men på en kold måde. Ofte med GP'er er det nok et spørgsmål om kemi, det havde jeg ikke med hende. 

Du opsummerer min oplevelse og mine tanker kort og præcist. Tak for det!

Måske 'kold' er et barsk ord, for hun er jo sød og nærværende. Bare ikke under sex og det er jo nok det, der optager gæsten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot fordi man ligner en lilke babydoll er det ikke ensbetydende med god sex Ofte har jeg det bedst med de lidt mere “modne” piger :-)

Redigeret af Malk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Min oplevelse med hende går heller ikke over i historiebøgerne. Besøgte hende i sommers. Hun virker som en, der tager den profesionelle maske på og gør, hvad der skal gøres til punkt og prikke, men absolut ikke mere end det. Jeg skal føle noget oprigtig kontakt / kemi som minimum. 

Derfor heller ikke genbesøg herfra. 

Redigeret af CuriousDk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...