Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, så tog jeg mig lige sammen til at prøve ( LÅN MIN KONE) på Fyn.

Jeg var ellers ikke meget for det, var ikke særlig obs på at manden skulle være i rummet når jeg skulle lege med hans kone, eller i det hele taget deldage.

Men jeg tog af lige vel chansen, og det fortryder jeg ikke, de ankom og vi fandt ud af hende og jeg gerne vilde fortsatte, så blev døren lukket ind til soveværelset

og manden ventede uden for. Og så skal jeg love for at der blev tungekysset, sudtet og slikket i alle tanklige stillinger og så på med gummi og hende op og ride

og sikke en flot figur der sad og jeg tror hun nød det.

Gentagelse JA:rolleyes:   

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, den 20/2/2019 at 14:24:

Hej, så tog jeg mig lige sammen til at prøve ( LÅN MIN KONE) på Fyn.

Jeg var ellers ikke meget for det, var ikke særlig obs på at manden skulle være i rummet når jeg skulle lege med hans kone, eller i det hele taget deldage.

Men jeg tog af lige vel chansen, og det fortryder jeg ikke, de ankom og vi fandt ud af hende og jeg gerne vilde fortsatte, så blev døren lukket ind til soveværelset

og manden ventede uden for. Og så skal jeg love for at der blev tungekysset, sudtet og slikket i alle tanklige stillinger og så på med gummi og hende op og ride

og sikke en flot figur der sad og jeg tror hun nød det.

Gentagelse JA:rolleyes:   

Vil det sige at du fik lov at være alene med hende, i soveværelset, selvom de i annoncen gør opmærksom på at man ikke får lov at være alene med hende ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
sunkist1 skrev, 1 time siden:

Vil det sige at du fik lov at være alene med hende, i soveværelset, selvom de i annoncen gør opmærksom på at man ikke får lov at være alene med hende ??

det er jo det han skriver,så var alene med hende i rummet.det er sådan jeg forstår det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 3 timer siden:

det er jo det han skriver,så var alene med hende i rummet.det er sådan jeg forstår det.

Det er også sådan jeg læser det, men kan bare ikke få det til at passe med annonce tekst, samt mine forespørgsler til parret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste det også med at han var til stede, men skrev at vis der var kemi mellem hende og mig ville jeg gerne ha besøg, men at det kun var hende og mig der skulle være i soveværelset og han måtte vente uden for rummet, og det blev godtaget, det ikke reklame men prøv hende hun  ved nok hvordan hun skal bruge munden, og så er hun faktisk ret flot og behagelig at være sammen med.

Og som jeg skrev jeg vil gerne modtage hende igen.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 5 timer siden:

Jeg læste det også med at han var til stede, men skrev at vis der var kemi mellem hende og mig ville jeg gerne ha besøg, men at det kun var hende og mig der skulle være i soveværelset og han måtte vente uden for rummet, og det blev godtaget, det ikke reklame men prøv hende hun  ved nok hvordan hun skal bruge munden, og så er hun faktisk ret flot og behagelig at være sammen med.

Og som jeg skrev jeg vil gerne modtage hende igen.;)

Ja hvis det er tilfældet at jeg kan få lov at lege med konen alene, ja så er jeg sgu da på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun kommer fra Thailand tror jeg, hun er flot lysebrun, jeg kunne godt tænke mig at se hendes brune krop pakket ind i hvid brysteholder, hvid hofteholder og trusser:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev jo tidliger at jeg godt kunne tænke mig at se hende i hvide trusser, og den fornøjelse havde jeg i lørdags, og jeg blev ikke skuffet, og jeg tror hun nød det lidt da jeg sad og kigge på hendes veldrejede krop og kyssede og nussede hende, fik hende lagt ned og begyndte at kysse trusserne af hende og sø fik hun fat i stådrengen og han blev godt forkælet i den mund, og så om på ryggen med hende ovenpå så jeg rigtig kunne tage på røv og bryster.

Er jeg ved at blive af hæng i måske, så pyt så længe hun gør det på mig, og så til den pris:rolleyes::twisted:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der slet ingen der har tænkt sig et besøg af hende, i ved ikke hvad i går glip af, for et par dage siden var hun igen på besøg hos mig med en overraskelse, og jeg må indrømme det var en god én, jeg har først nu igen fået hagen op på plads igen, og vis hun skulle skrive at hun ville komme til mig i aften i det samme, så ville jeg få et problem, for jeg ville sige JA, men samtidig ville min økonomi gå helt i sort, men hvad gør man når der kommer sådan en smilende kvinde ind af døren. Jeg tager selvfølgelig glædelig mod:P:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
holmster skrev, for 11 timer siden:

Jeg har prøvet at skrive, men får ikke svar, tænker det nok er fordi jeg prøver at få konen på besøg uden ham.. 

Ja, det er da også for dumt, når der tydeligt står, at det ikke er muligt. Må være belastende for annoncører at få beskeder fra folk, der ikke forholder sig til indhold af annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 10 timer siden:

Ja, det er da også for dumt, når der tydeligt står, at det ikke er muligt. Må være belastende for annoncører at få beskeder fra folk, der ikke forholder sig til indhold af annonce.

Jeg tror nu der er rimeligt godt gang i butikken, siden de vælger ikke at svare dem, der ikke forholder sig til annoncen. Der skal nok være nogen, der tænder på konceptet med tilskuer (manden) og at det er en ok pris for en time. 

Jeg fik et ret arrogant svar, da jeg på en pæn måde foreslog manden at han gik en tur imens. Jeg tænder nemlig ikke på hendes mand som tilskuer. Det får mig til at tænke på, det nok er mest hans fantasi og ikke hendes. Så jeg forestiller mig lidt at konen er tvungen ud i det, og det vil jeg på ingen måde støtte! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 22/3/2019 at 08:21:

Ja, det er da også for dumt, når der tydeligt står, at det ikke er muligt. Må være belastende for annoncører at få beskeder fra folk, der ikke forholder sig til indhold af annonce.

Nu er det jo ikke alle der syntes det er fedt manden kigger på, jeg er absolut ikke typen der dyrker sex med tilskuer. Og eftersom det er lykkedes en at få hende alene, så var der måske en åbning alligevel.. Det var da værd at prøve!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen. Jeg ved godt jeg er en heldig mand der har denne flotte kvinde for mig selv. Og nu skal i høre, hun har ferie lige for tiden. Men når den er slut, har jeg fået lovning på

at hun igen igen, vil besøge mig og denne gang er det med hård på fissen, det kunne jeg godt lige dyrke at se og mærke. Og så kommer hun i lange støvler, og små shorts, flot top,

og g-streng og så skal min hånd ind og mærke dusken, og næse og tunge skal også på arbejde, så jeg har noget godt og se frem til. Nogen vil nok kalde mig vanedyr for så er det 5 gang

hun kommer, men hun er pragtfuld, jeg føler hun er lidt mere sig selv nu.

Men god week-end til alle. :rolleyes::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
hillerslev skrev, for 4 timer siden:

Hej igen. Jeg ved godt jeg er en heldig mand der har denne flotte kvinde for mig selv. Og nu skal i høre, hun har ferie lige for tiden. Men når den er slut, har jeg fået lovning på

at hun igen igen, vil besøge mig og denne gang er det med hård på fissen, det kunne jeg godt lige dyrke at se og mærke. Og så kommer hun i lange støvler, og små shorts, flot top,

og g-streng og så skal min hånd ind og mærke dusken, og næse og tunge skal også på arbejde, så jeg har noget godt og se frem til. Nogen vil nok kalde mig vanedyr for så er det 5 gang

hun kommer, men hun er pragtfuld, jeg føler hun er lidt mere sig selv nu.

Men god week-end til alle. :rolleyes::P

er jo egentlig ret ligegyldig information når det åbentbart kun er dig der kan få hende alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...