Hop til indhold
SexlystenMand

fræk st Søger ældre herre til hygge idag 9-14 sex uden 2000kr

Recommended Posts

Hejsa er ny her så kunne ikke overføre et link...  Er der nogen der har erfaring med hende fra anoncelight nordjylland. Syntes det virker lidt underlidt der kun er en mail adresse .mvh.

fræk studine søger ældre herre til hygge idag 9-14 sex uden 2000kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke finde annoncen, da jeg søgte på fræk studine.  Nå, men bortset fra det, ville jeg nok gå efter en mere etableret kvinde, hvor det er muligt via anmeldelser m.v. at få et indtryk af hvad man kan forvente.  Og, ja det virker lidt underligt, at pigen kun kan kontaktes via mail, i en tid hvor de fleste kan kontaktes enten via tlf eller sms

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at når der kun er en mail addresse er det fup 9 ud af 10 gange. De vil bare have dig over på et betalings- eller et chat site.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexlystenMand skrev, 1 time siden:

fræk studine søger ældre herre til hygge idag 9-14 sex uden 2000kr

Læs:  fræk studine søger NAIV herre

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Min erfaring er at når der kun er en mail addresse er det fup 9 ud af 10 gange. De vil bare have dig over på et betalings- eller et chat site.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at man altså ikke behøver at være fake fordi man kun oplyser en mail-adresse. I mit tilfælde har det altid været sådan med undtagelse af de aller første 14 dage hvor folk lå og ringede på alle tider af døgnet, herefter skulle alle førstegangs-aftaler foregå på mail og sådan er det stadig godt 4 år senere. Det er også af hensyn til diskretion og jeg har samtidig mulighed for at sortere i de henvendelser jeg får, for der er mange useriøse imellem......just saying

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg vil lige gøre opmærksom på at man altså ikke behøver at være fake fordi man kun oplyser en mail-adresse. I mit tilfælde har det altid været sådan med undtagelse af de aller første 14 dage hvor folk lå og ringede på alle tider af døgnet, herefter skulle alle førstegangs-aftaler foregå på mail og sådan er det stadig godt 4 år senere. Det er også af hensyn til diskretion og jeg har samtidig mulighed for at sortere i de henvendelser jeg får, for der er mange useriøse imellem......just saying

Nu skrev jeg jo også 9 ud af 10 ;-)

Men en annonce tekst der lyder for godt til at være sandt og kun mail, så er det altså ofte fup og fidus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
malle1980 skrev, for 7 timer siden:

Jeg vil lige gøre opmærksom på at man altså ikke behøver at være fake fordi man kun oplyser en mail-adresse. I mit tilfælde har det altid været sådan med undtagelse af de aller første 14 dage hvor folk lå og ringede på alle tider af døgnet, herefter skulle alle førstegangs-aftaler foregå på mail og sådan er det stadig godt 4 år senere. Det er også af hensyn til diskretion og jeg har samtidig mulighed for at sortere i de henvendelser jeg får, for der er mange useriøse imellem......just saying

Jeg  er  fuldstændig  enig med dig - mine  aftaler  foregår også  udelukkende  via  mail  eller  pb  herinde.  Samme  årsag  som  dig  - diskretion  og  jeg  selv  ønsker  at  styre  hvornår  jeg  besvarer  henvendelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo muligt at slukke de fleste telefoner, når man ikke lige er på eller har lyst til at svare, så der styrer man vil også på den måde selv hvornår man vil, og diskretionen er overholdt med et taletidskort...  :-) 

TheVoice, annoncen er iøvrigt her.. https://annoncelight.dk/showad/267744 

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

Vi er nogle kvinder der har tilladt os at være selektive i vores udvælgelse af de mænd vi mødes med. 

Jeg giver @Nemtøs og @malle1980 medhold i at mailkorrespondance med fordel kan anvendes fremfor intetsigende korte sms'er.

De mænd der "gider" bruge tid på en pæn præsentation pr mail- er i min optik også altid seriøse. 

En velskrevet mail plejer at give et reelt billede af, hvilken type mand der sidder bag tasterne. + det fortæller også lidt om der er lidt at rykke rundt med, og her tænker jeg ikke kun på understellet ;)

Line :)

Redigeret af Slemme Line
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...