Hop til indhold
31hans07

Sweet Sophie Bording (og Aalborg)

Recommended Posts

Ved godt, der allerede ligger anmeldelser, men så blev jeg også "solgt":

Sweet Sophie: https://annoncelight.dk/showad/258080 ryger direkte ind på toplisten: super charmerende pige fra Prag med personlighed og stil.

Hendes engelsk er perfekt - efter ophold i både UK og USA, og skønnere krop skal man vist lede længe efter: meget store ægte bryster, slank talje, varme våde kys og gensidigt blow helt på toppen (måtte dog bede hende træde lidt på bremsen for ikke at afgå for hurtigt!!!). Resten kan slet ikke beskrives.

Rejser vist hjem i dag, men kommer igen om en måneds tid - jeg glæder mig allerede !

Del dette indlæg


Link til indlæg
31hans07 skrev, 1 time siden:

Ved godt, der allerede ligger anmeldelser, men så blev jeg også "solgt":

Sweet Sophie: https://annoncelight.dk/showad/258080 ryger direkte ind på toplisten: super charmerende pige fra Prag med personlighed og stil.

Hendes engelsk er perfekt - efter ophold i både UK og USA, og skønnere krop skal man vist lede længe efter: meget store ægte bryster, slank talje, varme våde kys og gensidigt blow helt på toppen (måtte dog bede hende træde lidt på bremsen for ikke at afgå for hurtigt!!!). Resten kan slet ikke beskrives.

Rejser vist hjem i dag, men kommer igen om en måneds tid - jeg glæder mig allerede !

Thank you sweetie <3 :wub: see you soon again

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, for 46 minutter siden:

nvm

Maybe enough? :))) it’s not a first time you do that.  I know what are you playing for and what agreement you are following.

You can just pass topic and stay happy without giving negative around.

Wish you good day and take care. Peace ;)

Redigeret af Sweet Sophie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
toffe skrev, for 6 timer siden:

Lets here it then, what kind of agreement am i following? 

Troede egentlig, at det primært var voksne mennesker herinde.....

Vh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Vendelbo773 Hun angreb mig. Hun mener jo tydeligvis jeg har en eller anden skjult hensigt. Ændrede min kommentar fordi det ikke var vigtig for tråden, og til dem der ikke ved det, nvm=never mind. Jeg er på ingen måde ude på at skabe negativitet omkring Sophie, dette er et forum og folk burde, i hvert fald frit, kunne give input. Jeg skriver i en del forskellige tråde så længe det har noget med Aalborg at gøre, så synes det er mærkeligt jeg skulle være efter hende. 

Redigeret af toffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, for 3 timer siden:

@Vendelbo773 Hun angreb mig. Hun mener jo tydeligvis jeg har en eller anden skjult hensigt. Ændrede min kommentar fordi det ikke var vigtig for tråden, og til dem der ikke ved det, nvm=never mind. Jeg er på ingen måde ude på at skabe negativitet omkring Sophie, dette er et forum og folk burde, i hvert fald frit, kunne give input. Jeg skriver i en del forskellige tråde så længe det har noget med Aalborg at gøre, så synes det er mærkeligt jeg skulle være efter hende. 

Attacked???? :D Omg, you are funny. Please read once again my comment and if you don’t like that people here writes that they enjoyed time with me - please just pass topic (and yes, we all know that nvm-nevermind means). I am not attacking people, it’s not in my nature at all. I am and others also free to answer on forum.

once again - wish you good day, take care and peace to you 

 

Redigeret af Sweet Sophie

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, for 26 minutter siden:

@Sweet Sophie Not ONCE have i written something negative about you, so not sure why you think i care wether people enjoy their time with you or not.

Thank you very much, you are very kind :) enjoy your day

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, den 22/2/2019 at 03:25:

@Vendelbo773 Hun angreb mig. Hun mener jo tydeligvis jeg har en eller anden skjult hensigt. Ændrede min kommentar fordi det ikke var vigtig for tråden, og til dem der ikke ved det, nvm=never mind. Jeg er på ingen måde ude på at skabe negativitet omkring Sophie, dette er et forum og folk burde, i hvert fald frit, kunne give input. Jeg skriver i en del forskellige tråde så længe det har noget med Aalborg at gøre, så synes det er mærkeligt jeg skulle være efter hende. 

Du vil på ingen måde kunne vende tråden til noget negativt, hun er perfekt og der er intet negativt at skrive om hende. Hvis nogen skulle skrive negativt, så ville det være falsk!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Tyren2016 skrev, for 28 minutter siden:

Hi baby Can I get A time in Aalborg with you.

Hvorfor sender du ikke en PB til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...