Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre,

I går havde jeg fornøjelsen af at besøge Stella -tak til Blueberry for anmeldelsen fra sidste sommer som ansporede mit besøg! 

Der er for tiden det luksusproblem at der er rigtig mange dejlige piger at vælge imellem. Mit valg var betinget af kort transporttid, pigens udseende og positiv anmeldelse. Stedet var let at finde, 5-7 minutters gang fra Dybbølsbro St og jeg blev modtaget af Stella og hold da op en ung & sprød sag! Meget petit med et sødt og levende ansigt. Ikke nok med at hun er ung og petit, dem er der en del af, hun holder sig i form så der var god muskeltoning og det tænder mig afgjort. Har flere gange været sammen med unge piger der var forbløffende slappe i det. Alderen passer fint og ville hun lyve sig et par år yngre så kunne hun med lethed gøre det.

Hun bød mig velkommen -virkelig velkommen og jeg var sikker på at jeg havde valgt rigtigt, hun taler i øvrigt glimrende engelsk. Ude i køkkenet bag en glasdør stod Jenny og smilede til mig hold nu op, hun så også lækker ud men et par reviews som fortalte om et lidt manglende engagement gjorde at jeg var sikker på det rigtige valg. Stellas værelse var også med glasdør uden gardin så Jessie kunne glimrende følge med hvis hun ville, men hun trak sig pænt tilbage og vinkler i lejligheden gjorde det muligt med privatliv ;-) tanken om at en lækker pige lurede på os var ret fræk, men nok også kun en tanke… 

Jeg nappede 15 min og vaskede mig lidt, havde taget bad hjemmefra og gik ind til Stella og hjalp med afklædningen. Som nævnt, magen til sprød og lækker krop skal man lede længe efter og et rigtig sødt og levende ansigt. Lidt håndarbejde og så var jeg stiv nok til kondom og rigtig godt blowjob (jeg er ikke til fransk uden) kunne begynde.  Jeg lagde blidt hånden på nakken og styrede lidt (uden at prøve at presse banditten i bund…) og legede med hendes dejlige krop. Herefter satte hun sig op og begyndte en ridetur. Udsigt til bryster der fik en ordentlig gang opmærksomhed og et par kys med lukket mund, men ikke tantekys, super dejligt! Vi skiftede til doggy hvor hun var selv rigtig medlevende -og sikke et syn med en slank, trænet ryg, den smalleste talje jeg nogensinde har set på en voksen pige og en super dejlig bagdel. Vi endte i missionæren med lidt ekstra kys, skulle komme men kunne ikke, var gået lidt i baglås og foreslog håndarbejde. Godt valg! Hun hev kondomet af og gav mig en dejlig spiller, mens hun kiggede frækt på mig og jeg legede med hendes bryster til jeg kom. Hun sprang ikke straks op og kom med et bredt udvalg af Ajax produkter for at tørre af, hun spillede mig helt færdig og gav mig en vådserviet og hjalp med aftørring og spurgte ind til om jeg havde brug for flere. 

Hun var hele tiden meget tilstede og så ikke på mobilen eller virkede fraværende eller mut og vi fik en lille snak om løst og fast, før jeg forlod stedet med et afskedskys fra en nøgen Stella -og et dejligt syn af Jenny der kom ud fra badet kun iført håndklæde. 

Dejlig pige, dejligt sted, dejlig stemning i lejligheden og rigtig dejlig sex! Mine varmeste anbefalinger. Er der ivørigt nogen der har kendskab til Anna? hun var også på min liste.

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...